13 תשובות
לא,אולי כדאי להקפיץ כיתה
כן
אנונימי
כמה מילים לדעתי זה הגיוני
לא* סליחה
אבל זה בכיתה הזאת נחשב מחונן
לא נפוץ עד כדי כך לא
לאידע
אני הגעתי ככה
שואל השאלה:
^^^^^^אבל בכיתה א' לומדים גם חשבון וכזה לא רק קריאה.
שואל השאלה:
^^גם אני.
יש מלא שמגיעים לכיתה א עם קריאה די חלקה
לרוב לומדים כמה אותיות כבר בגן או לפחות לכתוב את השם. יש הורים שמלמדים ממש גם אפילו לפני כיתה א שלדעתי זה מדהים