11 תשובות
מה הבעיה שלך
לא משנה מי זה גפ אם אני לא מכירה איך אפשר לשמוח על זה שמישהו מת
כך עוד הוא לא יהיה בנאדם נוראי כמו רוצחים ואנס^ם למה שתהיה שמח
אני לא שמחה מזה, אבל אם רוצים להסתכל על זה בעין חיובית אז המוות שלו מאוד תרם למודעות לאיידס ובטוח מנע מקרי מוות נוספים
מה למה שתהיה שמח
^אני כבר קיבלתי
וואו לא חשבתי על זה
על מה אתה מדבר? הוא לא מת. הוא ברח עם דייויד בואי למאדים.
כן
תתבייש לך פרחח
הוא לא מת זה קונספירציה
הוא אצלי במרתף
כן ימוזר וואט דה הל