8 תשובות
שואל השאלה:
^למה? יש את אדם, למרות שבלי פרדי זה לא אותו דבר
^למה? יש את אדם, למרות שבלי פרדי זה לא אותו דבר
כןן :(
הקול של אדם זה לא כמו של פרד כנל גם הנוכחות שלו פשוט אדם זה לא פרדי אף אחד לא יהיה כמוהו לצערי פרדי יש אחד ובגלל זה הוא אגדה!
לא הבנתי איך הוא הקדים את זמנו מה הקשר בין העובדה שהוא פשוט מוזיקאי אדיר וזמר בחסד להקדים את זמנו?
אנונימית
כן:(
פשוט מתה עליו אין יום בלי שיר של קווין
והקטע שלדעת שאתה אוהב להקה שלא תוציא עוד שירים זה כזה נוראי
פשוט מתה עליו אין יום בלי שיר של קווין
והקטע שלדעת שאתה אוהב להקה שלא תוציא עוד שירים זה כזה נוראי
פרדי אגדה לפחות במוזיקה שלו הוא חי איתנו
אנונימית
באותו הנושא: