11 תשובות
שאני מאוהבת בוויבים שלו
לא יודעת מה הייתי אומרת. אבל הוא איש אגדה.
אבדה לאנושות.
מסכימה
הייתי אומרת לו שתמיד נזכור אותו, שהוא בן אדם מדהים מוכשר, ושאני ועוד מלא אנשים שמחים על שזכינו להכיר אותו.
אין עוד אחד כמוך, אתה היחיד שגורם לי לחייך בכל יום.
אתה כל כך מיוחד, יש לך קול עוצמתי ויפה ואופי מדהים.
תודה❤
אתה כל כך מיוחד, יש לך קול עוצמתי ויפה ואופי מדהים.
תודה❤
שיש לו קול מטורף
שהוא מדהים, שהוא אגדה, שהוא מוכשר ברמות פסיכיות
שאני מאמינה שהוא והמוזיקה שלו תיזכר עוד הרבה שנים קדימה (ועובדה שזה באמת המצב)
שהוא שינה את המוזיקה ואת הקיבעון של אנשים לגבי איך מוזיקה אמורה להישמע
ועוד פעם שהוא מדהים ואגדה
שאני מאמינה שהוא והמוזיקה שלו תיזכר עוד הרבה שנים קדימה (ועובדה שזה באמת המצב)
שהוא שינה את המוזיקה ואת הקיבעון של אנשים לגבי איך מוזיקה אמורה להישמע
ועוד פעם שהוא מדהים ואגדה
אחלה קווין.
שהמורשת שלו תמשיך במעריצים שלו
נהדר
באותו הנושא: