6 תשובות
קצת ביזבוז של חופשה
לא
צריך להיות בחופשה לא להיות בטלפון
לי זה הגיוני
הייתי איזה חודש וחצי בתאילנד
היו תקופות של כמעט שבוע שלא עשינו כלום חוץ מלהיות במלון ולאכול וגם אני הייתי המון במסך כי יש איזורים שגם אין שום דבר לעשות חוץ מלנוח ולהיות בטלפון
כן אבל מה הקטע להיות בפלאפון אפשר גם בבית
לא. בחופשה לא אמורים להיות ככ הרבה בטלפון
לא, האמת שזה לא הגיוני