7 תשובות
מדחיקים את זה
כן, הכל טוב כל אחד מתמודד עם זה בדרך אחרת ואת התמודדת עם הדרך הכחשה, גאה בך שבסוף הבנת שהיית בדיכאון 3>
שואל השאלה:
מה?
מה?
כן
לא תמיד אפשר לשים את האצבע עם מה שמרגישים
לפעמים את בדיכאון ואת לא מודעת לעובדה שזה בהכרח דיכאון
לא תמיד אפשר לשים את האצבע עם מה שמרגישים
לפעמים את בדיכאון ואת לא מודעת לעובדה שזה בהכרח דיכאון
שואל השאלה:
רק אחרי שזה נגמר הבנתי את זה
רק אחרי שזה נגמר הבנתי את זה
זה הגיוני, הרבה בעיות מהסוג הזה עובדות ככה, אנשים אחרים יראו סימנים לפניך, כשזה נגמר אתה חוזר ומנסה להבין מה עבר לך בראש, ואז אתה מגלה שהיית בדיכאון
באותו הנושא: