התחברות הרשמה

זה הגיוני שכשהייתי בדיכאון הייתי מופנמת, אבל אחרי שזה עבר נהייתי ממש מוחצנת?

כאילו הייתי בטוחה שאני מופנמת אבל עכשיו אני כבר לא יודעת
8 ביוני 2023, 09:45
מצב רוחביישנותמופנמותדיכאוןבטחון עצמי    
4 תשובות
כן
נ
נקניקי מינאז
כן
E
Eliya12
כן
ד
דיי אבל
הגיוני
ס
סינית מלכותית
באותו הנושא:
זה הגיוני שלא הייתי בדיכאון אף פעם?
זה הגיוני שהייתי בסרט וחצי מהזמן הייתי
הגיוני שהייתי בדיכאון שנתיים ואף אחד לא ידע?
זה הגיוני שאף פעם לא הייתי בדיכאון או דברים כאלה?
זה הגיוני שהייתי קטן הייתי מכוער ועכשיו מלא אומרים לי שאני חתיך?
הייתי בדיכאון לפני שהייתי עם חבר שלי
הגיוני שכשהייתי קטנה הייתי ממש מכוערת ולא פוטוגנית ולפתע נהפכתי לממש יפה ?
הגיוני שהייתי כמעט שנה בדיכאון לא מאובחן ויצאתי ממנו לבד?
זה הגיוני שכשהייתי בן 14 הייתי 154 בערך אבל עכשיו אני בן 17 ואני 175 ?
זה הגיוני שהיה לי דיכאון והוא עבר תוך 5 חודשים?
הגיוני שהייתה לי חרדה חברתית אבל היא נעלמה ברגע שנכנסתי לדיכאון?