9 תשובות
זה לא נכון בהכרח
פשוט בנות יותר משתפות את זה מהנסיון שלי לפחות
אני לא יודעת כמה זה נכון אבל כנראה שיותר בנות משתפות לעומת בנים
אני לא חושב שבנות יותר פוגעות בעצמן מאשר מבנים כולם עוברים דברים גם בנים וגם בנות
בנות יותר משתפות
בנים פחות משתפים בגלל שיש אנשים שאומרים שזה מצביע על חולשה אז הם שומרים לעצמם. שזה באמת עצוב.
אנונימי
לא קשורר אבל אני נקייה ארבעה חודשים יאי
אנונימית
כי אם גבר יספר למישהו שהוא פגע בעצמו יצחקו עליו.
בת שתספר את זה תקבל אהבה, ולא בדיחות על חשבונה.
חח נשמע טוב
אנונימי
בנים לא מכירים את הרעיון של לפגוע בעצמך כי כואב לך בנות לעומת זאת זו נראת להן דרך התמודדות עם כאב.
אם תשאל אותי זאת לא דרך בשיט
^^^^ אלופה תמשיכי ככה