2 תשובות
אם אני לא טועה אפשר גם לעשות החזר גם בעזרת מספר כרטיס ואז מסתכלים בהיסטוריית רכישה.אם אין לך בעיה ואת מרגישה בנוח את יכולה לבקש ממי שקנה לעזור לך עם זה❤
במקרה ולא אז אולי תוכלי למכור את זה,או שפשוט תשמרי בתור מזכרת.ובנוגע לצארמים אין לך מה לדאוג יש מלא צארמיפ(חיקוי מן הסתם) בעלי אקספרס והם יפים ונראים אמיתיים ממש,ממליצה.
מבינה אותך אבל כנראה הייתי לובשת את זה כי זה מתנה ואם נגיד זה לא היה מתאים לי ללוק מתישהו אז הייתי מורידה