7 תשובות
שואל השאלה:
נדמה לי שיש פה מחלוקת לשם שמיים, נחכה לרבי :d
נדמה לי שיש פה מחלוקת לשם שמיים, נחכה לרבי :d
אנונימי
מותר
לא, זה בסדר גמור
לא..
כן בסיר אחד
לא
זה לא קשור לשעטנז
זה לא קשור לשעטנז
אל תעשה את זה בגלל שזה לא אותה צורה כל סוג מתבשל בזמן שונה
צורה עבה יותר תתבשל לאט יותר מאשר צורה דקה וקטנה יותר
צורה עבה יותר תתבשל לאט יותר מאשר צורה דקה וקטנה יותר
אנונימית
באותו הנושא: