7 תשובות
שואל השאלה:
נדמה לי שיש פה מחלוקת לשם שמיים, נחכה לרבי :d
אנונימי
לא, זה בסדר גמור
כן בסיר אחד
לא
זה לא קשור לשעטנז
אל תעשה את זה בגלל שזה לא אותה צורה כל סוג מתבשל בזמן שונה
צורה עבה יותר תתבשל לאט יותר מאשר צורה דקה וקטנה יותר
אנונימית