7 תשובות
^את צודקת
כן זה ממש טעים וקל
שואל השאלה:
אבל זה לא מסוכן לבריאות?
^אני כל הזמן מכינה בסיר אחד ואני חיה
כן הכי פשוט הכי טעים
כן זה לא עושה כלום להפך נוח יותר
חד משמעית ככה אני תמיד מכין