10 תשובות
וואלה מחזיק ביד
זה כן קצת מפריע אם אני מזיע הרבה אבל זה הרבה יותר נוח מבכיס שממש מפריע לתנועה של הרגל בעקרון הכי טוב זה הסרט הזה ששמים על היד
זה כן קצת מפריע אם אני מזיע הרבה אבל זה הרבה יותר נוח מבכיס שממש מפריע לתנועה של הרגל בעקרון הכי טוב זה הסרט הזה ששמים על היד
שואל השאלה:
^אבל זה לא מפריע?
^אבל זה לא מפריע?
הייתי שם בכיס אבל כל הזמן נופל לי הטלפון או מכנס אז אנימחזיק ביד
משאירה אותו בבית
לרוץ עם טלפון מרגיש לי מיותר ולא נוח, אני עם שעון (+mp3 שתלוי על המכנס) וזה מספיק
לרוץ עם טלפון מרגיש לי מיותר ולא נוח, אני עם שעון (+mp3 שתלוי על המכנס) וזה מספיק
מה עם מוזיקה?^
^נכון נכון שכחתי - ערכתי את התשובה אני גם עם mp3
שואל השאלה:
כן זה גם לא באמת מחזיק זה מחליק אחרי כמה זמן
כן זה גם לא באמת מחזיק זה מחליק אחרי כמה זמן
מכנס עם כיס בחלק האחורי של המכנס באמצע ממש מעל הישבן יושב שם טוב...
תאמת זה לא נראה נוח זה נראה מגרד
שואל השאלה:
יש לי את הדבר הזה שמחזיק על היד אבל זה לא נוח פשוט
יש לי את הדבר הזה שמחזיק על היד אבל זה לא נוח פשוט
באותו הנושא: