10 תשובות
יש כמו סקוץ מיוחד לזה אני אם אין לי טייץ עם כיס אני תוקעת את זה בתוך הטיית
שואל השאלה:
ניסיתי לא נוח יש משהו אחר ?
אנונימית
אם את עם טייץ ובלי ג'קט עם כיסים או משהו אז זה רק להחזיק ביד
אנונימית
קני שעון של אפל פשוט
שואל השאלה:
שעון של אפל לא עובד רחוק מהטלפון שלי ניסיתי
אני רוצה לשים שירים אז לא אשאיר את הטלפון בבית
אנונימית
שואל השאלה:
הרצועה ליד לא נוחה לי
יש משהו אחר ?
אנונימית
אני תמיד לוקחת איתי תיק צד ושמה בו את הטלפון ובקבוק מים או שמה בכיס של הג'קט (ואז צריך ג'קט עם כיסים גדולים)
יש רצועה כזאת שאפשר לקנות שמתחברת ליד ואפשר לתלות על זה את הטלפון
בבית
שואל השאלה:
^ לא נוח לרוץ אבל עם תיק
אנונימית