5 תשובות
יש דבר כזה ששמים את הטלפון ביד כזה
ואת המים תחזיק או אם יש לך כיס
במקרה שלי אני מחזיק את הטלפון ביד (בדרך כלל ביד הלא דומיננטית אבל זה לא באמת משנה), ומעדיף לא לקחת בקבוק.

טלפון אפשר לשאת גם עם רצועה לזרוע. אבל אם אתה מעוניין בבקבוק אין ממש פתרון חוץ מלהחזיק אותו ביד
שואל השאלה:
מביך אבל לרוץ עם זה
אנונימי
^^עם המתקן? לי אין אותו אבל ממש הייתי רוצה. זה משחרר את היד ונותן לך יתרון.

וזה גם לא באמת אמור להביך. ממילא כשאתה רץ קשה להבחין באמת במנשא הזה (במיוחד כשיש גם כאלה שקופים וכשאפשר ללבוש אותם כשהם מופנים פנימה והם אפילו פחות יבלטו)
וואי זה תמיד מעצבן אותי ואני זורקת את הבקבוק מים אין באמת איפה לשים