10 תשובות
אני מקווה שהחברה הכי טובה שלך צחקה לו בפנים
שואל השאלה:
השאלה אם זה בסדר להתעצבן על זה
אנונימית
שואל השאלה:
כפיר החברה הכי טובה זרמה איתו והם מתכתבים בלי הפסקה
אנונימית
מה זה החוסר טקט הזה? גם מצד האקס וגם מצד החברה. זה פשוט חוסר כבוד אלייך.
אני הייתי מתעצבן על זה ברמות
זה לא בסדר
לפחות לא מבחנתי
זאת כבר חברה לשעבר אין לך מה להיות עם מישהי כזאת בקשר.
שואל השאלה:
כן אבל היא חושבת שזה בסדר הם קרובים ברמות והם נפגשים
אנונימית
לא חברה אמיתית
תנתקי ממנה קשר
כן
אני מסכים עם מה שכתבו למעלה
עם תרצי עוד לדבר על זה או משהו
אני כאן
שואל השאלה:
❤❤
אנונימית