4 תשובות
שואל השאלה:
הוא באמת פגע בי מלא והוא לא אמין יש לו תכוונת גם טובות אבל זה כבר לא אכפת לי הוא ממש מנצל אותי כל פעם אין לי אומץ לעשות את זה אבל הפעם אני לא אסכים שוב
אנונימית
לא לחזור. נשמע כיאילו חוזר אליך רק שאין לו משהו אחר או מישהי אחרת כיאילו את זאת שמעבירה לו תזמן.

סליחה על הישירות ומבין שזה בטח פגע אבל עדיף להיות ישיר מאשר להאכיל אותך שטויות.
תשאלי למה שיקר
אחות בחיים לא חוזרים לאקס יש סיבה שנפרדתם
ועלאק נפרד ממנה בשבילך זה השקר הכי גדול שיש