5 תשובות
שואל השאלה:
צחוקים או משהו וזה ממש בקטנה, ועם החבר הטוב שלו הייתי בקשר קרוב אבל רבנו
צחוקים או משהו וזה ממש בקטנה, ועם החבר הטוב שלו הייתי בקשר קרוב אבל רבנו
אנונימית
תדברי איתו, תגידי לו שהיית רוצה שתחזרו להיות בקשר, ומה הוא חושב.
אין לך מה להפסיד, חבל לפספס רק בגלל משחקי אגו.
אין לך מה להפסיד, חבל לפספס רק בגלל משחקי אגו.
שואל השאלה:
שמעי באמת שהייתי מדברת איתו הקטע הוא שיצרתי קשר כבר פעמיים, למרות שזה היה כשהוא היה בשלב של כיף לי להיות חופשי וזה אבל אם אני אפנה פעם שלישית זה ממש יצור רושם של נזקקת וזה עלול להרחיק אותו יותר..
שמעי באמת שהייתי מדברת איתו הקטע הוא שיצרתי קשר כבר פעמיים, למרות שזה היה כשהוא היה בשלב של כיף לי להיות חופשי וזה אבל אם אני אפנה פעם שלישית זה ממש יצור רושם של נזקקת וזה עלול להרחיק אותו יותר..
אנונימית
את לא צריכה ליצור קשר בקטע של 'בוא נחזור' פשוט בקטע של מה אתה אומר שנחזור לקשר. אם הוא לא בעניין אז עזבי אותו, הוא זה שהפסיד. אם הוא בעניין כנראה שמקשר של ידידים מהר מאוד זה יהפוך למשהו מעבר.
שואל השאלה:
הוא לא מטומטם הוא יודע יפה מאוד שאי אפשר להיות "ידידים" וגם דיברנו על זה בעבר
הוא לא מטומטם הוא יודע יפה מאוד שאי אפשר להיות "ידידים" וגם דיברנו על זה בעבר
אנונימית
באותו הנושא: