86 תשובות
לא , אתה עוזר לעולם להתרבות
לא, ההיפך.
איך לטפל בבן אדם במשך 18 שנה למרות שהוא לא עשה כלום למענך זה אנוכי?
חוץ מזה, איך צורך אבולציוני יכול להיות אנוכי? כמו שתגיד שלאכול זה אנוכי כי יש אנשים באפריקה בלי אוכל.
איך לטפל בבן אדם במשך 18 שנה למרות שהוא לא עשה כלום למענך זה אנוכי?
חוץ מזה, איך צורך אבולציוני יכול להיות אנוכי? כמו שתגיד שלאכול זה אנוכי כי יש אנשים באפריקה בלי אוכל.
כן
בעיקרון כן, בגלל שאני דתיה ומאמינה בה' אז לא
כלומר לדעתי מי שמביא ילדים לא מתוך אמונה בה' זה אגואיסטי
כלומר לדעתי מי שמביא ילדים לא מתוך אמונה בה' זה אגואיסטי
כן לגמרי
כן בשביל צרכים אנוכיים בהמשכיות
ממש לא, מה זאת השאלה הזאת
למה שזה יהיה אנוכי? כולם עושים את זה. וכל עוד זה מרצון והם מוכנים לגדל ילדים אין עם זה בעיה.
למה שזה יהיה אנוכי? כולם עושים את זה. וכל עוד זה מרצון והם מוכנים לגדל ילדים אין עם זה בעיה.
אנוכי למה?
זה יצר האדם ואת האמת?
אני אדם מדוכא האמנם אך בהחלט מודה להורים שלי כל יום שהביאו אותי לעולם.
להביא ילד ולגדל אותו כמו שצריך זה מבורך, לחשוב שזה אנוכי זה דבילי - אתה קורא להורים שלך אנוכיים? לסבים שלך? דודים?
זה לא מעשה אנוכי.
אתה בוחר לעצמך את החיים ואת הגישה שלך לחיים, אין סיבה שתאשים את ההורים שלך שהביאו אותך בגלל שהחיים שלך לא טובים.
זה יצר האדם ואת האמת?
אני אדם מדוכא האמנם אך בהחלט מודה להורים שלי כל יום שהביאו אותי לעולם.
להביא ילד ולגדל אותו כמו שצריך זה מבורך, לחשוב שזה אנוכי זה דבילי - אתה קורא להורים שלך אנוכיים? לסבים שלך? דודים?
זה לא מעשה אנוכי.
אתה בוחר לעצמך את החיים ואת הגישה שלך לחיים, אין סיבה שתאשים את ההורים שלך שהביאו אותך בגלל שהחיים שלך לא טובים.
כן ולא
פעולה מאוד אנוכית אבל בסוף ככה זה עובד
פעולה מאוד אנוכית אבל בסוף ככה זה עובד
להביא ילדים לעולם זה לזכות להביא למישהו חיים
לא
בעיקר שהיהודים הם מיעוט בעולם וצריך כמה שיותר
בעיקר שהיהודים הם מיעוט בעולם וצריך כמה שיותר
אנונימי
כן
ואני יודעת שאם אני אישית אביא ילדים לעולם (כנראה שלא) זה יהיה רק כי אני מפחדת שלא יהיה מי שידאג לי כשאהיה זקנה.
(מן הסתם ברור לי שאם אביא בסוף ילדים אני אוהב אותם יותר מהכל והמחשבה הזאת תעבור לי)
ואני יודעת שאם אני אישית אביא ילדים לעולם (כנראה שלא) זה יהיה רק כי אני מפחדת שלא יהיה מי שידאג לי כשאהיה זקנה.
(מן הסתם ברור לי שאם אביא בסוף ילדים אני אוהב אותם יותר מהכל והמחשבה הזאת תעבור לי)
לא
לנטוש את הילדים שלך זה אנוכי
לנטוש את הילדים שלך זה אנוכי
זה ממש לא מעשה אנוכי לכל אחד יש את הזכות להמשיך את השושלת
מה שיותר אנוכי זה לקטול אותה בשל הצרכים והמחשבות האישיות
מה שיותר אנוכי זה לקטול אותה בשל הצרכים והמחשבות האישיות
לא
לא
למה אנוכי?
חד משמעית כן .
לעולם לא אביא ילדים .
אנשים מביאים ילדים מיצר אנוכי של רצון להמשכיות ,זה בתת מודע זה לא מה שהם מספרים לעצמם אבל זה ככה בדיוק , הם רוצים שזקנה יהיה מי שיטפל בהם ובלי קשר זה סחף כזה כי רובם עושים את זה מעט מאוד נגד להביא ילדים .אבל אני ביניהם יאי
לעולם לא אביא ילדים .
אנשים מביאים ילדים מיצר אנוכי של רצון להמשכיות ,זה בתת מודע זה לא מה שהם מספרים לעצמם אבל זה ככה בדיוק , הם רוצים שזקנה יהיה מי שיטפל בהם ובלי קשר זה סחף כזה כי רובם עושים את זה מעט מאוד נגד להביא ילדים .אבל אני ביניהם יאי
לא, המטרה שלנו זה להתרבות ולגרום לזה שהמין שלנו לא ימות
כן
^^^את בעד שנפסיק את הקיום האנושי ואף אחד לא יביא יותר ילדים לעולם?
זו אותה השאלה בדיוק שהייתה לפני חודש
בהחלט ^ ^
האנושות רק חרבה את העולם ,חוצמיזה למה להביא ילדים לעולם החרא הזה ?!?
האנושות רק חרבה את העולם ,חוצמיזה למה להביא ילדים לעולם החרא הזה ?!?
לא מה
מי שחושב שזה אנוכי הוא כנראה בן אדם ממורמר שלא מסוגל לראות טוב בעולם
מי שחושב שזה אנוכי הוא כנראה בן אדם ממורמר שלא מסוגל לראות טוב בעולם
אנונימי
כן.
למה אנשים לא פשוט מאמצים? יש כל כך הרבה ילדים בעולם שאין להם הורים ומשפחה ובמקום לעזור להם אנשים מעדיפים להביא עוד ילד לעולם הקשה הזה ושעוד ילד יעבור חיים מעצבנים בבית ספר ואז יעבור לעבודה משעממת
ברצינות שעדיף לאמץ כי אם גם לא מאמצים את אחד הילדים עד גיל 18 (נראלי) אז הוא יוצא לבד לעולם הזה לא יהיה לו על מי לסמוך ועם מי להיות הוא יצטרך להיות בעולם הגדול הזה לבד ולחפש עבודה בשביל לקנות לעצמו אוכל
אני רוצה לאמץ הרבה ילדים בעתיד! אבל נתחיל ב2 חחח
למה אנשים לא פשוט מאמצים? יש כל כך הרבה ילדים בעולם שאין להם הורים ומשפחה ובמקום לעזור להם אנשים מעדיפים להביא עוד ילד לעולם הקשה הזה ושעוד ילד יעבור חיים מעצבנים בבית ספר ואז יעבור לעבודה משעממת
ברצינות שעדיף לאמץ כי אם גם לא מאמצים את אחד הילדים עד גיל 18 (נראלי) אז הוא יוצא לבד לעולם הזה לא יהיה לו על מי לסמוך ועם מי להיות הוא יצטרך להיות בעולם הגדול הזה לבד ולחפש עבודה בשביל לקנות לעצמו אוכל
אני רוצה לאמץ הרבה ילדים בעתיד! אבל נתחיל ב2 חחח
זה שאת כרגע לא נהנית מהחיים לא אומר שאין בהם יופי, אולי את נכשלת בחיים אבל זה לא אומר שכולם ממורמרים כמוך. אולי הילד שלך יאהב לחיות בעולם הזה? זה לא אנוכי למנוע הזדמנות כזאת? את יכולה לתת חיים לבן אדם. דבר שני, האנושות לא תפסיק להתקיים, אז במקום להימנע מלהביא ילדים, תביאי ילדים ותחנכי אותם להפוך את העולם הזה ליותר טוב, כי אנחנו *צריכים* יותר אנשים טובים בעולם הזה.
כן
אני לא רוצה להביא ילדים לעולם כי לדעתי הם יסבלו פה
אם אני ארצה להיות אמא אני אאמץ
אני לא רוצה להביא ילדים לעולם כי לדעתי הם יסבלו פה
אם אני ארצה להיות אמא אני אאמץ
מה
לא.
לא.
כן. אבל אני אומרת כן מנקודת מבט שונה
העולם שלנו לא עולם טוב.. הוא הולך ונהרס והרוע הולך וגדל, האם אני רוצה ילדים בעולם כזה? לא.
העולם שלנו לא עולם טוב.. הוא הולך ונהרס והרוע הולך וגדל, האם אני רוצה ילדים בעולם כזה? לא.
אנונימית
וואו לא ייאמן כמה אנשים חושבים ככה לא ידעתי שזה ככה נפוץ, חשיבה מוטעית וחבל שזה ככה
מאוד.
מאוד.
מאוד.
אין לי הגדרה אחרת חוץ מאנוכיות.
זה שבסופו של דבר אתה דואג לילד ותתן לו את העיניים שלך, לא סותר את זה שמלכתחילה הילד כאן בגלל רצון אנוכי שלך להתרבות
מאוד.
מאוד.
אין לי הגדרה אחרת חוץ מאנוכיות.
זה שבסופו של דבר אתה דואג לילד ותתן לו את העיניים שלך, לא סותר את זה שמלכתחילה הילד כאן בגלל רצון אנוכי שלך להתרבות
^^^^^^^
הסטטיסטיקה לא ממש בעדינו יש מלא מחלות פיזיות ונפשיות 1 מכל 5 אנשים סובלים ממחלה נפשית.
1 מכל 4 בנות נ@נסת
כל 40 שניות מישהו בעולם מתאבד
מעל 50 אחוז מבני הנוער חווים בשלב מסויים מחשבות אובדניות .
מלא חיילים/ות עם פוסט טראומה .
1 מכל 10 אנשים סובל מכאבים עצביים/כאבי גב
מעל גיל 60 רוב האנשים נובלים ומתחילים לסבול מלחץ דם גבוה וכל השיט הזה .
עולם כיף סה"כ
הסטטיסטיקה לא ממש בעדינו יש מלא מחלות פיזיות ונפשיות 1 מכל 5 אנשים סובלים ממחלה נפשית.
1 מכל 4 בנות נ@נסת
כל 40 שניות מישהו בעולם מתאבד
מעל 50 אחוז מבני הנוער חווים בשלב מסויים מחשבות אובדניות .
מלא חיילים/ות עם פוסט טראומה .
1 מכל 10 אנשים סובל מכאבים עצביים/כאבי גב
מעל גיל 60 רוב האנשים נובלים ומתחילים לסבול מלחץ דם גבוה וכל השיט הזה .
עולם כיף סה"כ
ממש לא
כן אתם לא יודעים מה הרצונות שלהם!
^^^^כח זה קורה בגלל אנשים רעים.
אנסים שבגללם בנות נאנסות
טרוריסטים שבגללם חיילים מתים
אנחנו צריכים להגביר את הטוב ולהביא ילדים שישנו את העולם, זה לא אנוכי בכלל
אנסים שבגללם בנות נאנסות
טרוריסטים שבגללם חיילים מתים
אנחנו צריכים להגביר את הטוב ולהביא ילדים שישנו את העולם, זה לא אנוכי בכלל
גם נכון^^^^^^
ואני *אישית* מאמינה ב"קונספירציות" באגנדה 21 אני לא רואה להביא ילד לפאקינג גטו שאליטות שולטות בי, מלחמות, מחלות, דילול אוכלוסין, שבבים, שליטה במידע ובכסף, אפס פרטיות, טכנולוגיה שרק תהרוס אותנו
סליחה אבל העתיד שלנו לא מזהיר בכלל אז של הילדים שלנו?
ואני *אישית* מאמינה ב"קונספירציות" באגנדה 21 אני לא רואה להביא ילד לפאקינג גטו שאליטות שולטות בי, מלחמות, מחלות, דילול אוכלוסין, שבבים, שליטה במידע ובכסף, אפס פרטיות, טכנולוגיה שרק תהרוס אותנו
סליחה אבל העתיד שלנו לא מזהיר בכלל אז של הילדים שלנו?
אנונימית
שואל השאלה:
רק כדי להבהיר משהו.
אני לא חושב שאנוכיות היא בהכרח דבר רע.
לדוגמא, כשאני עוזר לזקנה לחצות את הכביש או מחזיק את הדלת למישהו זר, אני עושה את זה מסיבה אנוכית. כי לעשות לאחרים טוב, עושה לי טוב. זה לא אומר שהאנוכיות שלי היא בהכרח דבר רע
אני כן חושב שאנשים מביאים ילדים לעולם מסיבות אנוכיות. אם זה כי הם רוצים המשכיות, אם זה שהם רוצים מישהו שיטפל בהם, או סתם כי בא להם לתת אהבה וחום למישהו או לבנות משפחה. כל אלה סיבות אנוכיות אבל אני לא חושב שהן רעות או אגואיסטיות.
רק כדי להבהיר משהו.
אני לא חושב שאנוכיות היא בהכרח דבר רע.
לדוגמא, כשאני עוזר לזקנה לחצות את הכביש או מחזיק את הדלת למישהו זר, אני עושה את זה מסיבה אנוכית. כי לעשות לאחרים טוב, עושה לי טוב. זה לא אומר שהאנוכיות שלי היא בהכרח דבר רע
אני כן חושב שאנשים מביאים ילדים לעולם מסיבות אנוכיות. אם זה כי הם רוצים המשכיות, אם זה שהם רוצים מישהו שיטפל בהם, או סתם כי בא להם לתת אהבה וחום למישהו או לבנות משפחה. כל אלה סיבות אנוכיות אבל אני לא חושב שהן רעות או אגואיסטיות.
^^^צריכים הרבה דברים
אבל עובדה שזה לא קורה .
ימשיכו להיות גברים סוטים ,ימשיכו להיות טרוריסטים וימשיכו להיות מלחמות ומחלות.
זה מה יש .
אבל עובדה שזה לא קורה .
ימשיכו להיות גברים סוטים ,ימשיכו להיות טרוריסטים וימשיכו להיות מלחמות ומחלות.
זה מה יש .
זהו שהאנשים הרעים הם אלה ששולטים בעולם.. ^^^^
אנונימית
למי שלא יכול להרשות
^^^למה לא להביא ילדים שיהיו רופאים וחיילים ואנשים טובים?
^ ככה
אז אתם אנוכיים שלא אכפת לכם
ראיתי פעם אחת באיזשהו מקום שמישהי תבעה את ההורים שלה על זה שהם הולידו אותה
^^^^
כי זה לא יעזור שיהיו רופאים .
הרפואה מתפתחת אבל בו זמנית מתגלות ומתפתחות מלא מחלות חדשות .
חיילים מתגייסים ורק גדל הצורך בטיפול בבריאות הנפש(שבמדינה התחום הזה בקרשים) בעקבות 9וסט טראומה
כי זה לא יעזור שיהיו רופאים .
הרפואה מתפתחת אבל בו זמנית מתגלות ומתפתחות מלא מחלות חדשות .
חיילים מתגייסים ורק גדל הצורך בטיפול בבריאות הנפש(שבמדינה התחום הזה בקרשים) בעקבות 9וסט טראומה
חיילים? נראה לך? להקריב את עצמם בשביל מה?
בשביל לקדם את הדילול אוכלוסין? בשביל מלחמה בלי שום מטרה ויעד? רופאים לא תודה.. אותם רופאים שדחפו לנו 3 זריקות רעל לפני כמה שנים
אין א נ ש י ם ט ו ב י ם פה. בעולם הזה אין. מי ששולטים פה פשוט אנשים רעים והכל בשביל לקדם את האינטרסים האישים שלהם
בשביל לקדם את הדילול אוכלוסין? בשביל מלחמה בלי שום מטרה ויעד? רופאים לא תודה.. אותם רופאים שדחפו לנו 3 זריקות רעל לפני כמה שנים
אין א נ ש י ם ט ו ב י ם פה. בעולם הזה אין. מי ששולטים פה פשוט אנשים רעים והכל בשביל לקדם את האינטרסים האישים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
השיח פה הרבה יותר שלילי ממה שדמיינתי
השיח פה הרבה יותר שלילי ממה שדמיינתי
אתם אנשים ממורמרים
^^^ חיילים ורופאים שהצילו אנשים
^^^^לגבי השלטון ו"בשביל לקדם את האינטרסים האישיים שלהם" אני מסכים לגבי אנשים שלא יכולים לחיות את החיים שלהם בצורה נורמלית בלי שטויות שהם יכולים לעשות בשלטון, לגבי "רעל" של כמה שנים אחורה אם את מדברת על קורונה זה ממש לא מזוייף והחיסון הוא לא רעל (או שאני לא הבנתי והתגוונת לקורונה) זה היה אמיתי ומניסיון חליתי והתחסנתי והכל היה בסדר
ממש לא ,ההפך
כן
לא אני פשוט חושבת שזה מיותר שבי אדם ממשיכים להתרבות .
אנונימי
זה לא זה שאנחנו שלילים אנחנו פשוט חיים בעולם השקר.. אנחנו לא יודעים כלום מהאמת שקוראת בעולם הזה
תשאלו שאלות שצריכות להישאל ולא לומר "כן כן" לכל מה שהתקשורת מספרת לנו.. ולא תאהבו לשמוע את האמת, אמת קשה..זה למה הרוב פשוט מעלים עין, פשוט דברים שקשה לקבל ולעקל אותם ואפשר להבין למה, שכל מה שסיפרו לנו פשוט ש ק ר
ולעולם כזה אני לא יביא ילדים
תשאלו שאלות שצריכות להישאל ולא לומר "כן כן" לכל מה שהתקשורת מספרת לנו.. ולא תאהבו לשמוע את האמת, אמת קשה..זה למה הרוב פשוט מעלים עין, פשוט דברים שקשה לקבל ולעקל אותם ואפשר להבין למה, שכל מה שסיפרו לנו פשוט ש ק ר
ולעולם כזה אני לא יביא ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית אני מעוניין לדעת למה את חושבת שאת יודעת מה שקר ומה לא
אנונימית אני מעוניין לדעת למה את חושבת שאת יודעת מה שקר ומה לא
הכל כבר מול העיניים שלך אתה זה שבוחר להתעלם.. למרות שהמון מתחילים להתעורר בישראל(עדין לא מספיק אבל יש התקדמות מטורפתלעומת לפני כמה שנים)
לפתוח עכשיו דיון על זה? זה לא קשור לשאלה וכנראה ימחק, אני יכולה לרשום על זה מגילות ארוכות מאד.. רשמתי כבר כמה פה בשאלות
אם אתה רוצה בפרטי
לפתוח עכשיו דיון על זה? זה לא קשור לשאלה וכנראה ימחק, אני יכולה לרשום על זה מגילות ארוכות מאד.. רשמתי כבר כמה פה בשאלות
אם אתה רוצה בפרטי
אנונימית
שואל השאלה:
"שימשיכו בדרך שלי" זה לא נשמע משפט אנוכי?
"שימשיכו בדרך שלי" זה לא נשמע משפט אנוכי?
התשובות כאן פשוט עצובות
חלאס עם השליליות הזאת, לא כל העולם נגדכם תנשמו.
עולם הרוס? אז איך יש אנשים שעדיין נהנים מהחיים שלהם?
מהסיבה הפשוטה שאתה בוחר איך אתה רוצה לחיות ברוב מן הפעמים.
תפסיקו להפיל את האשמה של התאבדות על אנשים שבסך הכל הולידו אותכם וניסו לגדל אותכם הכי טוב שהם מנסים (כמובן תלוי במשפחה)
חלאס עם השליליות הזאת, לא כל העולם נגדכם תנשמו.
עולם הרוס? אז איך יש אנשים שעדיין נהנים מהחיים שלהם?
מהסיבה הפשוטה שאתה בוחר איך אתה רוצה לחיות ברוב מן הפעמים.
תפסיקו להפיל את האשמה של התאבדות על אנשים שבסך הכל הולידו אותכם וניסו לגדל אותכם הכי טוב שהם מנסים (כמובן תלוי במשפחה)
מעדיף שהמין האנושי כולו יכחד?
זאת גם מחשבה קצת אנוכית
בטבע שלנו אנחנו מתרבים - תדמיין לך שקופים פתאום יחליטו לא להביא ילדים כי זה אנוכי, כנל לאריות, אוגרים פשוט כל בעל חיים יחליט שלהביא ילדים זה אנוכי - איך בעצם העולם שלנו יהיה?
אנחנו יכולים להביא ילדים מסיבה, בשביל להמשיך את קיום האנושות
אז חלאס עם התגובות הקשות האלה, די לקרוא לכולם אנוכיים.
זאת גם מחשבה קצת אנוכית
בטבע שלנו אנחנו מתרבים - תדמיין לך שקופים פתאום יחליטו לא להביא ילדים כי זה אנוכי, כנל לאריות, אוגרים פשוט כל בעל חיים יחליט שלהביא ילדים זה אנוכי - איך בעצם העולם שלנו יהיה?
אנחנו יכולים להביא ילדים מסיבה, בשביל להמשיך את קיום האנושות
אז חלאס עם התגובות הקשות האלה, די לקרוא לכולם אנוכיים.
ממש תלוי בתנאים לדעתי. אם אתה עני ובמצב לא טוב נפשית אז עדיף שלא כי הילד רק יסבול אבל אם הכל טוב אז אין בזה משהו רע לדעתי
גם פעם היו דברים רעים בעולם
גם פעם היו דברים רעים בעולם
לא אם מישהו יכול להרשות לעצמו להביא ילדים לעולם אז למה לא? מה אנוכי בזה
בכנות אם מספר בני האדם בעולם ירד זה יוכל לעזור לפתור כל כך הרבה בעיות...תחשבו על זה...ולא להביא ילדים זה לא אנוכי.
אנונימי
^^
זה שיש אנשים שילדים זה מה שמחזיק אותם, זה רק מחזק את העובדה שזה מעשה אנוכי
זה שיש אנשים שילדים זה מה שמחזיק אותם, זה רק מחזק את העובדה שזה מעשה אנוכי
היא כנראה מתכוונת שאת משתמשת בילדים כדי לעזור לך ולכן ההולדת ילדים היא בטבעה אנוכית למרות שאני אישית לא מסכים
ברור
כל רצון הוא אנוכי, גם הרצון לתת
כל רצון הוא אנוכי, גם הרצון לתת
כן ולא.
תכלס ברוב הפעמים ובעיקר מתחת לגיל 18 שעושים אותם רכוש יצור מוזר מהחלל שצריכים לבקש אישור על כל אפצי שלהם הם רק סובלים
תכלס ברוב הפעמים ובעיקר מתחת לגיל 18 שעושים אותם רכוש יצור מוזר מהחלל שצריכים לבקש אישור על כל אפצי שלהם הם רק סובלים
אם אתה חושב שחיים יותר גרועים ממוות, כן.
כן. במיוחד אם אין לך כסף לגדל אותם
אנונימית
חצי חצי
להפך: זה אנוכי לא להתרבות.
הרי אתה זולל ומבזבז
אבל לא נותן את התפוקה שתצדיק את קיומך...
הרי אתה זולל ומבזבז
אבל לא נותן את התפוקה שתצדיק את קיומך...
מה קשור אנוכי,איך בנאדם יכול להתעורר בבוקר עם שאלןת כאלה זו השאלה האמיתית.
^זאת שאלה של אינסלים.
הם לא מצליחים להתרבות ומנסים להפוך את זה לאידאולוגיה
הם לא מצליחים להתרבות ומנסים להפוך את זה לאידאולוגיה
לגיטימי לגמרי לחשוב על זה
לא הבנתי מה הבעיה בשאלה זה שאלה הגיוניות החיים לא 100% טובים ובתכלס להביא ילדים די בא מהרצון שלנו
תוב מבין עניין
תודה רבה כזאת אני
תלוי באיזה מדינה
מסגרת
המין האנושי הולך להצמצמם אם תרצה או לא.. אם אתה לא מבחין בדילול אוכליסין שקורה פה בשנים האחרונות..קורונה, מלחמות.. האגנדה זה לצמצמם את האוכלסיה בחצי
אז סליחה שאני לא רוצה להביא ילד שימות במלחמה או שימות "מחיסון" שאיימו עליו להזריק
המין האנושי הולך להצמצמם אם תרצה או לא.. אם אתה לא מבחין בדילול אוכליסין שקורה פה בשנים האחרונות..קורונה, מלחמות.. האגנדה זה לצמצמם את האוכלסיה בחצי
אז סליחה שאני לא רוצה להביא ילד שימות במלחמה או שימות "מחיסון" שאיימו עליו להזריק
אנונימית
למען האמת, רוב האנשים מביאים ילדים לעולם מסיבות אגאיסטיות, אחרת הם לא היו דורשים מהם כל כך הרבה ומתאכזבים מהם כל כך הרבה חושבים שהילדים חייבים להם משהו
להגיד שרוב ההורים זה ככה זה ממש טיפשי, גם בהרבה מקרים הם פשוט רוצים שלילד יהיה עתיד טוב. בני אדם (לרוב) מרגישים אמפטיה וכו כלפי אנשים אחרים להאמין שרוב האנשים מוכנים לעשות ילדים רק בשביל סיבות אגוסטיאיות יותר מראה על ההשקפת עולם של משהו. אבל כל אחד יכול לחשוב משהו שבא לו בסופו של יום
ממש לא
מי שאומר שכן מדבר שטויות (או שהוא בדיכאון.. ואז מסכן)
תראו איזה חיים טובים יש לכם, ההורים שלכם "עשו לכם טובה" שהביאו אתכם
מי שאומר שכן מדבר שטויות (או שהוא בדיכאון.. ואז מסכן)
תראו איזה חיים טובים יש לכם, ההורים שלכם "עשו לכם טובה" שהביאו אתכם
אנונימי
לדעתי קצת
לא
באותו הנושא: