3 תשובות
עם אתם חבורה של 5 והיא לקחה חברה אחת זה לדעתי בסדר עם היה רק מקום אחד היא כנאה לקחה את החברה הכי טובה שלה
שיהנו אנערף זה ההורים שלה הביאו לה כרטיס אחד מה אשמתה
הייתי אולי קצת מתבאסת שלא כולנו שם ושהיא לקחה רק מישהי אחת אבל הייתי מבינה שזאת לא אשמתה ומאחלת להם שיהיה להם כיף ושישלחו תמונות
באותו הנושא: