7 תשובות
כן, חבורה של שלוש בנות אף פעם לא מסתדרת
זה תמיד ככה.
זה קורה כמעט בכל חבורה של 3. אבל צריך לשים לב אליה, כי קרה לי שבכיתי כי החברות שלי התעלמו ממני, זה לגמרי לגיטמי והגיוני אבל לא לשכוח שיש עוד מישהי
לגיטימי
שלוש חברות זה החברות הכי רעילה
מניסיון, חבורה של 3 זה תמיד תוצאה שאחת תצא מהחבורה כי 2 מהן מחוברות יותר.
לא יודעת אם זה לגיטימי, אולי יש בניהן יותר חיבור
לא יודעת אם זה לגיטימי, אולי יש בניהן יותר חיבור
שלוש חברות זה תמיד הופך בסוף לרעיל ולא מסתדר
באותו הנושא: