התחברות
הרשמה
יש לנו חבורה של כמה חברות, ושתיים מהן נפגשות תמיד בלי להזמין אף אחד (המשך בתיאור)
להרגיש בנוח לעשות את זה גם עם חלק מהן בלי להזמין את השתיים האלה?
18 באפריל 2022, 17:02
התייעצות
בעיות
חבורה
בדידות
מה לעשות
2 תשובות
כן ברור
ע
עגבניה ירוקה
לא. מניסיון זה יהרוס לכן את החבורה. פשוט תדברי איתן
מ
מיטסקי
באותו הנושא:
יש לי חברה הכי טובה שאנחנו נפגשות כל יום באמת מלא,אנחנו בקשר טוב אבל תמיד כשאנחנו נפגשות כל החבורה אני מרגישה שהיא
החבורה שלי מהבית ספר נפגשים היום ומישהי רוצה להזמין חברה שלי (לא מהחבורה) להיפגש איתנו..
אני והחברה הכי טובה שלי כבר לא נפגשות לבד.תמיד שאנחנו נפגשות אז אנחנו נפגשות כולן (כל החבורה)והתגעגעתי אליה המשך בתיאור
אנחנו חבורה של ארבע בנות ותמיד שתיים מהן נפגשות בלי להזמין אותי ואת השנייה
לכמה כמה ימים כמה חברות טובות שלי (חבורה) נפגשו בלעדיי
אני וידיד טוב שלי היינו סוג של י*ז*י*ז*ים ויש לנו חבורה שאנחנו נפגשים ביחד ואני תמיד מביאה חברה והיה יום אחד שהחברה
פדיחה לשבת עם חבורה שקטנים ממני ב3 שנים ושתיים מהם בשנתיים ואחת בשנה?
אני חושבת שהחבורה שלי נפגשה בלעדיי, כדאי לי לכתוב להם בקבוצה תגידו יש מצב שנפגשתן בלעדיי?
חברות שלי דיי צבועות איתי, הן נפגשות איתי רק כשאני מציעה להן והם תמיד נפגשות בלעדיי..
יש לי חבורה ותמיד אנחנו נפגשים
אני בחבורה של 3 שתיים מהן תמיד נפגשות כל יום בלעדיי