התחברות
הרשמה
תמיד אני זאת שמציעה לחברות שלי להפגש,אבל כשאני מציעה הן דווקא כן מסכימות
ועונות כזה לפעמים בטון שהן ממש רוצות כאילו נגיד אני שואלת רוצה להפגש הן עונות עם אנרגיות כזה
כןן ויסס
הן רוצות להפגש איתי באמת?
27 ביולי 2025, 13:37
התייעצות
2 תשובות
אני חושבת שכן ופשוט הן לא מהסוג שיוזם מפגשים
ג
גרי מנדלבאום
כן
ב
בּגט
באותו הנושא:
אני תמיד מציעה להפגש בקבוצה של החברות(4) ורק אחת תמיד יכולה והשניות אף פעם לא יכולות. והצעתי גם היום והן המציאו תירוצים
יש חברה שמציעה לי להפגש לפעמים
הוא התחיל איתי והציע להפגש ישר, איך לאמר לו שזה מוקדם?
זה נורמלי שאני נפגעת מזה שחברות שלי לא יוזמות להפגש כשהן פנויות ואני תמיד יוזמת?
אני וחברה שלי רוצות להפגש, תנו רעיונות מה לעשות / איפה להפגש שיהיה זורם
חברה שלי תמיד באה להפגש איתי ותמיד מדבר על הסטייל שלי וכו..
ידידה הציעה לי להפגש והרבה זמן לא נפגשתי עם חברים אבל דיי לא
חברה שלי הציעה לי להפגש מחר ואני ממש בלחץ
כל השבוע לא היה לי מצב רוח לכלום וחברה הציעה לי להפגש כדי לי ללכת ?
נראה לי שחברה שלי רוצה להיפרד ממני היא כל הזמן אומרת שהיא אוהבת אותי והכל אבל תמיד אני זה שמציע להפגש ואני כותב ראשון
איך לסרב למישהו שמציע לי להפגש אבל הןא נמוך ולא באלי בגלל זה?