35 תשובות
אל תכתבי את זה, פשוט אל תיזמי יותר. שהן יתחילו ליזום קצת
תקשיבי כתבי להן כזה "אה עזבו לא משנה" וזה יגרום להן הלהרגיש אשמה
ממש לא,את יוצאת נמושה!
תפסיקי לשאול ותראי איך הו יחזרו על ארבע.
תפסיקי לשאול ותראי איך הו יחזרו על ארבע.
בתכלס נכון הן צריכות ליזום אבל את צריכה גם להראות להן שאת לא הולכת ליזום יותר ושאם הן רוצות שיעשו את זה בעצמן
שואל השאלה:
אבל אם אני לא אזום אין מי שיזום ואין לי עוד חברים..
וחברים מהיישוב שלי סתם תמיד מוצאים אותי גלגל 3 ולא כייף לי להיות איתם
אבל אם אני לא אזום אין מי שיזום ואין לי עוד חברים..
וחברים מהיישוב שלי סתם תמיד מוצאים אותי גלגל 3 ולא כייף לי להיות איתם
אנונימית
תיזמי רק עם החברה השנייה שיכולה. כשהן ירצו שיכתבו. את ממש לא חייבת להיות היחידה שעושה את זה.
אז תדברי איתן על זה
תקשיבי א. אם הן ככה אלייך זה לא מגיע לך אחותי!
מגיע לך הרבה יותר טוב
מגיע לך הרבה יותר טוב
וב. את צריכה להבין שזו לא חברות אם זה רק מהצד שלך בא
שואל השאלה:
^^^^
אבל החברה היחיקה שיכולה עכשיו בחול לכל החופש
^^^^
אבל החברה היחיקה שיכולה עכשיו בחול לכל החופש
אנונימית
אוקיי אז תלכי תמצאי חברים חדשים... קשרים חדשים, אל תשארי בעבר אם הוא לא עושה לך טוב
שואל השאלה:
אבל כל הילדים בשכבה ביישוב שלי כבר היו חברים שלי וזה לא הסתדר כי לכל אחד יש את החבורות שלו ויש המון צבועים
ושכבה מעליי בכלל
אבל כל הילדים בשכבה ביישוב שלי כבר היו חברים שלי וזה לא הסתדר כי לכל אחד יש את החבורות שלו ויש המון צבועים
ושכבה מעליי בכלל
אנונימית
אוקיי קודם כל יש עולם שלם מחוץ ליישוב. יש לי חברים ממלא מקומות ומלא אזורים ואת נראת לי בן אדם מקסים ואני בכיף הייתי רוצה להכיר אותך אז צאי מהקופסה כי הילדים בשכבה שלך לא שווים את זה ולכי חפשי אנשים אחרים שאשכרה יעשו לך טוב!
שואל השאלה:
אבל יש לי גם חרדות חברתיות ממה שקרה לי עם אנשים פעם ופשוט מפחיד אותי אני לא יודעת
אבל יש לי גם חרדות חברתיות ממה שקרה לי עם אנשים פעם ופשוט מפחיד אותי אני לא יודעת
אנונימית
תקשיבי אני גם סובלת מחרדות וטראומה ואפילו דיכאון תתפלאי אבל אני בן אדם חברותי ואוהב שאשכרה רוצה להכיר ולפגוש אנשים חדשים וגם לעזור... אם בא לך להכיר מישהו או אפילו סתם לפרוק בכיף את יכולה לכתוב לי אבל תעשי לעצמך טובה ואל תישארי עם הבנות האלה... הן לא שוות את הייחס שלך
אני באמת חושבת שזה רעיון טוב לדבר איתן על זה ולהגיד להן שאת רוצה לעשות דברים החופש ולהפגש איתן אז שלפחות ישאלו בעצמן מתי שהן יכולות או שלא כל הזמן יגידו שהן לא יכולות כי זה כבר לא נעים לך
גם לי זה ככה פשוט הפסקתי ליזום והתרחקתי מהם
אנונימי
שואל השאלה:
אנונחמי^
אבל אז לא יהיו לי חברים
אנונחמי^
אבל אז לא יהיו לי חברים
אנונימית
תכירי חברים חדשים
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי איך
אין לי איך
אנונימית
יש לך מלא דרכים רק צריך אומץ וביטחון
אנונימי
נכון הם צודקים צריך אומץ וביטחון ופשוט לצלול ישר פנימה (סליחה שכתבתי "הם" פשוט אני לא יודעת את הלשון פניה...)
שואל השאלה:
^
את הלשון פניה של מי?
^
את הלשון פניה של מי?
אנונימית
שלהם.ן נראה לי
מתי כתבת הם?
מתי כתבת הם?
עזהו לא משנה
שואל השאלה:
בקיצר פשוט אני מפחדת לפול על הבן אדפ הלא נכון ואז יהיה לי הרבה יותר קשה
בקיצר פשוט אני מפחדת לפול על הבן אדפ הלא נכון ואז יהיה לי הרבה יותר קשה
אנונימית
אבל את חייבת לנסות כי לא יצא לך מזה כלום אם לא תנסי
או שאולי תיפלי על הבן אדם הנכון והוא יעזור לך להכיר עוד חברים חדשים
אנונימי
נכון זה גם יכול לקרית
שואל השאלה:
אבל רוב הסיכויים זה שאני אמצא אחד שהוא לא טוב
אבל רוב הסיכויים זה שאני אמצא אחד שהוא לא טוב
אנונימית
מה אכפת לך לנסות
אנונימי
שואל השאלה:
לשאול את הבנות אם הן רוצות ללכת להליכה? אני תקועה בבית ואין לי מה לעשות
לשאול את הבנות אם הן רוצות ללכת להליכה? אני תקועה בבית ואין לי מה לעשות
אנונימית
הן יכולות להגיד לא וסתם תתבאסי
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם ככה מבואסת חחח
אני גם ככה מבואסת חחח
אנונימית
תנסי מה יש לך להפסיד בתכלס
באותו הנושא: