6 תשובות
ואין לך איזה חברה אחת שהיא לא משותפת או משהו? אם אין יש לך איזה קרובת משפחה שאת קרובה אליה? כמו בת דודה או משהו
שואל השאלה:
יש לי אבל אני פחות אוהבת להפגש איתן
יש את החברה הכי טובה שלי שהיא בסבבה עם הילדה הזאת ואז היא שואלת אותי אם אפשר לבוא ואז בכלל לא נעים לי כי היא יודעת שאני יכולה וזה
אנונימית
וואי שמעי זה ממש בעיה היא הילדה הזאת באמצע של הכל
וואי בעיה שמעי זה בול מה שקורה לי עכשיו
שואל השאלה:
אבל הקטע הוא שכמעט כל החברות שלנו משותפות ואז כשאני אומרת לה שקבעתי עם ילדה כלשהי היא מבקשת להצטרף
אנונימית
תקבעי לעצמך תוכניות עם חברות אחרות כשהיא רוצה להיפגש הייתי בול במצב שלך תתמקדי בעצמך תקבעי לך דברים אם היא עושה לך רע תתרחקי ממנה אבל בגלל שאת מרגישה רע בשבילה אל תעשי את זה ישר תעשי את זה לאט תראי לה שאת לא פנויה רק בשבילה ושהיא צריכה למצוא עוד חברות