8 תשובות
אחלה של אלבום
וויבים כיפיים ממש
אין המון עומק אבל זאת גם לא המטרה
וויבים כיפיים ממש
אין המון עומק אבל זאת גם לא המטרה
אהבתי ממש
אני שומעת אותו בהליכות בבוקר ונותן לי וויב ומוטיבציה
אני שומעת אותו בהליכות בבוקר ונותן לי וויב ומוטיבציה
אלבום ככ טוב אני לא מפסיקה לשמוע אותו
טיילר כזה גופי אני מתה עליו
טיילר כזה גופי אני מתה עליו
חמוד
אנונימית
אני אהבתי
אלבום ממש טובב
הוא לא רע
ממש טוב אבל יותר אהבתי את החדש של פרדי גיבס
באותו הנושא: