10 תשובות
ככל הנראה נוראי
הוא כלכך בישל חבל שרק עשר שירים
אהבתי ממש
ואיזה שיר עם פתיח בעברית?
אני חושב שהוא לא רע הוא באמת מוכיח שהוא פשוט טוב
אבל אין עומק באלבום הזה או נושא מעניין וזה מאוד מזכיר לי את המעבר הזה שקנדריק עשה גם באלבום האחרון שלו, מאלבום שממש מעניין ומרגש הוא עובר פשוט למוזיקה כיפית כזאת. אני מניח שאני פחות אוהב את האלבום הזה מכל שאר האלבומים שלו
im bouta bustt
נשמע כמו כל האלבומים האחרים שלו
שואל השאלה:
big poe עם סימפל של משהו בעברית