7 תשובות
שואל השאלה:
עצוב
ציפיתי ליותר ואין את פראנק
שואל השאלה:
אכזב זו מילה קשה
קודם כל פראנק לא היה תורם לאלבום
האלבום הזה מדהים ובין הטובים של טיילר
יש שירים טובים אבל איכזב
מדהים מדהים מדהים
חברים תנו לזה שמיעה שנייה
ודי להתאכזב כי אין את פראנק למי אכפת ממנו חלאס
אלבום מעולה בסהכ 8.5/10 במדד
האמת אחרי שמיעה שנייה זה אלבום מטורף