13 תשובות
ברור.
תלוי, אם המשפחה שלך דתיה אז הייתי שוקלת משהו אחר.
אם לא אז זה בסדר
שואל השאלה:
יש דרך להתלבש יותר מאוורר ממה שרשמתי? כי חם לי
כן.
^^עדיף מכנס קצר שהוא לא טייץ שיהיה יותר מאוורר וגופיה
שואל השאלה:
גופיה רגילה או סוג של אובר סיז
נראלי אוברסייז יהיה פחות חם
למה שזה לא יהיה בסדר?
בית שלך את יכולה להתלבש איך שבא לך
או לא להתלבש בכלל
מצידי גם בתחתונים הכל טוב מה שבא לך תעשי
כע ברור
כןכן
כמובן איזו שאלה
ברור! זה הבית שלך, תרגישי הכי חופשי ונוח.