123 תשובות
שואל השאלה:
נו ברור^^(,;
נו ברור^^(,;
אנונימית
לא!!!!!!!!! לא לא לא לא אחותי ❤
אנונימית
אה יש בנות שבאמת שמות חזיה בבית
שואל השאלה:
למה לא? אני פשוט כאילו אתם יודעים רוצה לדעת עד כמה זה בולט ועד כמה אכפת להם כמו שלי לא ממש אכפת אבל כן אכפת לי קצת מה עובר להם בראש מכבוד..
למה לא? אני פשוט כאילו אתם יודעים רוצה לדעת עד כמה זה בולט ועד כמה אכפת להם כמו שלי לא ממש אכפת אבל כן אכפת לי קצת מה עובר להם בראש מכבוד..
אנונימית
אם את מתכוונת לזה שאת תלכי עם חולצה אבל בלי חזייה זה סבבה אבל ללכת עם חזה חשוף זה לא בסדר
אם זה עם חולצה אז זה סבבה לגמריי
אנונימית
וואי כל מה שאני חושבת עליו, אני תמיד בלי חזיה אבל עדיין מביך לי ומנסה שלא יראו אותי כזה כי רואים את זה
תהיי עם חולצה
לי לא היה אכפת
שואל השאלה:
מה יש לכם למה שאני אהיה בלי חולצה מה אני מוגלי (,;
מה יש לכם למה שאני אהיה בלי חולצה מה אני מוגלי (,;
אנונימית
אז מה הבעיה בלהיות בלי חזיה?
לא יודע זה היה נראה כך
כן מה הבעיה בלי חזיה?
שואל השאלה:
כי לי ממש יש ואני מסתובבת עם חולצות פיג'מה צמודות, ואני לא רוצה שיהיה אי נעימות אני לא יודעת מה עובר בראש של בנים יכול להיות שלי ממש לא אכפת, ולאחים שלי זה ממש יפריע.. אז רציתי לדעת רק עד כמה זה מביך או לא
כי לי ממש יש ואני מסתובבת עם חולצות פיג'מה צמודות, ואני לא רוצה שיהיה אי נעימות אני לא יודעת מה עובר בראש של בנים יכול להיות שלי ממש לא אכפת, ולאחים שלי זה ממש יפריע.. אז רציתי לדעת רק עד כמה זה מביך או לא
אנונימית
פשוט תשימי איזה גופיה מתחת לחולצה זה מה שאני עושה
בטח שזה בסדר אני תמיד בלי חזיה בבית למה לי לסבול
שואל השאלה:
צודקת אבל עדיין לאנשים יש עיניים לצערי הרב(,; קשה לפספס
צודקת אבל עדיין לאנשים יש עיניים לצערי הרב(,; קשה לפספס
אנונימית
הגזמת למה שלך לא יהיה נוח בגלל אחרים שלא יסתכלו פשוט
עובר להם דברים סוטים
וגם אם לא למה?? זה פשוט חבל
וגם אם לא למה?? זה פשוט חבל
אנונימית
שואל השאלה:
מה חבל?
מה חבל?
אנונימית
חבל שהוא יראה את זה
אנונימית
מה שומעת מה הבעיה אנונימית לא הבנתי כולה בלי חזיה זה לא שהיא מסתובבת בלי חולצה לא הבנתי מה הבעיה למה היא צריכה להיות עם חזיה אפילו בבית ברחוב עוד בסדר אבל בבית ??? אין למה גם מי ישמע מי אלה זה המשפחה שלה
^את תמימה חחח
אנונימית
לא רואה בעיה תרגישי בנוח בבית שלך
כן זה סבבה
לבנות יש פטמות וחזייה זה לא נוח בבית זה בסדר ופשוט שלא יסתכל ויהיה סוטה אפשר לחשוב
תרגישי בנוח עם הגוף שלך
לבנות יש פטמות וחזייה זה לא נוח בבית זה בסדר ופשוט שלא יסתכל ויהיה סוטה אפשר לחשוב
תרגישי בנוח עם הגוף שלך
אנונימית
זה הבית שלך כמו שזה גם הבית שלו, תתלבשי איך שתרצי ואני די בטוחה שהוא הולך בבית בלי חולצה ובוקסר
ולא זה לא מביך או משהו
ולא זה לא מביך או משהו
שיתמודד
זה יותר נוח והוא יסתדרפ
זה יותר נוח והוא יסתדרפ
אם זה עם חולצה למה לא?
אנונימית
כן זה בסדר גמור
פשוט שלא יחשוב עלייך בצורה מינית
פשוט שלא יחשוב עלייך בצורה מינית
אנונימי
שואל השאלה:
מאיפה לי מה עובר לו במחשבות(,;
מאיפה לי מה עובר לו במחשבות(,;
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו זה מדאיג
עכשיו זה מדאיג
אנונימית
לא חיים שלי
זה לא בסדר
זה לא בסדר
אנונימית
בלי אבל עם חולצה? זה בסדר
אנונימי
לא חחח
זה נטו בשביל לכבד את עצמך ❤
מה הבעיה
נכון זה לא נעים
אז תשימי חולצות אוברסייז או משהו, שלא יראו
מה הבעיה
נכון זה לא נעים
אז תשימי חולצות אוברסייז או משהו, שלא יראו
אנונימית
אוי ואבוי אחותי את אחותו הוא שם בוקסר כדי שדברים שם לא יקפצו אני חושב שמין הראוי שגם את תעשי כמוהו אבל תעשי תבחירות שלך בהצלחה:)
אנונימי
עדיף שלא. לדעתי זה מה זה לא נעים למשפחה
אבל זה גם תלוי בחולצה שאת שמה
בכל אופן, שימי גוזית סטרפלס שאת יכולה לשים ולהוריד כל כמה דקות
אבל זה גם תלוי בחולצה שאת שמה
בכל אופן, שימי גוזית סטרפלס שאת יכולה לשים ולהוריד כל כמה דקות
אם יש לך חזה גדטל אז תשימי חולצה אוברסייז שפחות יראו
לדעתי תשימי גוזיות ספןרט מתחת, זה נוח ומכסה את הפטמות, ובחדר את יכולה להוריד
שימי חולצה בלי חזיה זה אח שלך למי אכפת
כן אין שום בעיה
זה אח שלך לא צריך לעבור לו שום דבר בראש אם הוא נורמלי, תלכי בלי סך הכול תשימי חולצות רחבות יותר אם מפריע.
אני בבית שלי מסתובבת ככה תמיד ולא לאח שלי או לאבא שלי אכפת אני גם יכולה ללכת בלי חולצה ורק עם חזייה/גוזיה וזה עדיין לא משנה כי הם לא מסתכלים עלי עקום אין סיבה שיעשו את זה.
לכי כמו שאת רוצה לאח שלך לא צריכה להיות בעיה זה לא שאת באה בפנים שלו בלי חולצה ואתם אחים זה לא משנה(אם הוא בסדר ונורמלי)
אני בבית שלי מסתובבת ככה תמיד ולא לאח שלי או לאבא שלי אכפת אני גם יכולה ללכת בלי חולצה ורק עם חזייה/גוזיה וזה עדיין לא משנה כי הם לא מסתכלים עלי עקום אין סיבה שיעשו את זה.
לכי כמו שאת רוצה לאח שלך לא צריכה להיות בעיה זה לא שאת באה בפנים שלו בלי חולצה ואתם אחים זה לא משנה(אם הוא בסדר ונורמלי)
שימי חולצה אוברסייז ממש או שתשימי מדבקות על הפיטמות
כן פשוט שימי מדבקות או משהו כי זה לא נעים שיראו לך תפטמות
איו מה לעזאזל
"את תמימה"?? ומה איתך, את חיה באלבמה?
אני בת 17 וברוך השם יש לי, ומעולם לא לבשתי חזיה בבית - כי זה לא נוח בשיט - ואח שלי הגדול מעולם לא גרם לי להרגיש לא בנוח, כי הוא *אח* שלי. מעולם לא הביט מעולם לא העיר, ולמה שהוא יעשה את זה גם? זה הכל תלוי בבני המשפחה שלכן, אולי הם קריפים ואתן חושבות שזה נורמלי אבל תנו לי לגלות לכן, זה לא :)
"את תמימה"?? ומה איתך, את חיה באלבמה?
אני בת 17 וברוך השם יש לי, ומעולם לא לבשתי חזיה בבית - כי זה לא נוח בשיט - ואח שלי הגדול מעולם לא גרם לי להרגיש לא בנוח, כי הוא *אח* שלי. מעולם לא הביט מעולם לא העיר, ולמה שהוא יעשה את זה גם? זה הכל תלוי בבני המשפחה שלכן, אולי הם קריפים ואתן חושבות שזה נורמלי אבל תנו לי לגלות לכן, זה לא :)
לא ממליצה
אמאלה איזה סוטי מין ושונאי נשים יש פה
פיפי
אני בת 18 מגיל 11 הולכת בלי שום חזייה בבית
אחי הולך בלי חולצה גם
וזה הדבר הכי טבעי בעולם
אין שום בעיה
פיפי
אני בת 18 מגיל 11 הולכת בלי שום חזייה בבית
אחי הולך בלי חולצה גם
וזה הדבר הכי טבעי בעולם
אין שום בעיה
אנונימית
מה קשור סוטי מין ושונאי נשים ?^
אנונימית
אני ליד אח שלי ובכללי בבית בלי חזייה....
זה לא מכבד
ואם למישהי זה לא ברור העולם נדפק!!!!!!!!!!!!
ואם למישהי זה לא ברור העולם נדפק!!!!!!!!!!!!
אנונימית
כל האלה שלא שמות חזייה בבית וצוחקות על אלה ששמות
אתן הבעייתיות פה, לא הפוך!!
זה לא מכבד להיות בלי חזייה ליד שום גבר! לא משנה מי זה
אלא אם כן זה חבר שלך ואתם בבית לבד ואת רוצה להתגרות בו
אין סיבה אחרת לשים
אתן הבעייתיות פה, לא הפוך!!
זה לא מכבד להיות בלי חזייה ליד שום גבר! לא משנה מי זה
אלא אם כן זה חבר שלך ואתם בבית לבד ואת רוצה להתגרות בו
אין סיבה אחרת לשים
אנונימית
את יכולה להיות בלי כלום בבית אבל כאילו לא יודע אם את בקשר טוב איתו זה בסדרה
אין בעיה לעשות את זה, הוא אח שלך הגדול ואם יש לו מחשבות כאלו על אחותו הקטנה הוא צריך עזרה זה הזוי תעשי מה שאת מרגישה נוח איתו, את לא חייבת להיות עם חזייה בבית שלך
לא מכובד, גועל נפש מה נסגר עם הדור הזה, זה לא היה ככה פעם
^^ איך זה לא מכבד??? הוא אח שלה הגדול ואם יש לו מחשבות כאלו עליה הוא לא בסדר!
^תפסיקו לנרמל את זה בחייאת
יש עוד בני משפחה בבית
צריך לכבד
יואו
יש עוד בני משפחה בבית
צריך לכבד
יואו
אנונימית
^ מה הבעיה עם זה אם היא לובשת חולצה??
crims
די עם הטענה הטיפשית כמו כל הדור הזה חאלס
מאותן סוגי תשובות של
אם אני הולכתת עם חולצת בטן ומכנס קצר מאוד צמוד לי לתחת ברחוב זה בסדר???
ואז באות התשובות כמו שלך של, אם בן אדם מסתכלל ובאות לו מחשבות זו אשמתוו
כן פעם ראית כלב שאם תביאי לו אוכל הוא לא יבוא להריח או לאכול? מה זה השטות הזה, האחריות היא מתחילה באותה אחת שלבשה ככה, הצד השני הוא רק בן אדם הוא לא תמיד מחזיק את עצמו.
די עם הטענה הטיפשית כמו כל הדור הזה חאלס
מאותן סוגי תשובות של
אם אני הולכתת עם חולצת בטן ומכנס קצר מאוד צמוד לי לתחת ברחוב זה בסדר???
ואז באות התשובות כמו שלך של, אם בן אדם מסתכלל ובאות לו מחשבות זו אשמתוו
כן פעם ראית כלב שאם תביאי לו אוכל הוא לא יבוא להריח או לאכול? מה זה השטות הזה, האחריות היא מתחילה באותה אחת שלבשה ככה, הצד השני הוא רק בן אדם הוא לא תמיד מחזיק את עצמו.
מאיפה לי? תשאלי אותו.
אם לכם זה בסדר זה לא אמור להיות משנה. תקשורת פותרת הכול.
אם לכם זה בסדר זה לא אמור להיות משנה. תקשורת פותרת הכול.
אנשים אשכרה אומרים לנשים תסתירו את עצמכן כי אח שלכם ידמיין אותם ככה או ככה
סוטי מין על מלא
תטפלו בעצמכם אתם הבעיה לא הנשים
סוטי מין על מלא
תטפלו בעצמכם אתם הבעיה לא הנשים
אנונימית
כן, הוא המשפחה שלך....
שואל השאלה:
אני אגיד לכם למה שאלתי , כי מקודם הוא בא לבית מיציאה ואני יצאתי בדיוק מהמקלחת כי שטפתי פנים וכזה נתקענו אחד בשנייה והוא הסתכל לי בעיניים כן.. אבל כאילו הייתי בלי והחזקתי כזה את החולצה באוויר וזה היה עניין של שניות והוא הלך אבל כאילו לא יודעת לא בא לי לעלות עכשיו מחשבות לא רלוונטיות לאחים שלי אבל גם לא בא לי להתבייש בעצמי
אני אגיד לכם למה שאלתי , כי מקודם הוא בא לבית מיציאה ואני יצאתי בדיוק מהמקלחת כי שטפתי פנים וכזה נתקענו אחד בשנייה והוא הסתכל לי בעיניים כן.. אבל כאילו הייתי בלי והחזקתי כזה את החולצה באוויר וזה היה עניין של שניות והוא הלך אבל כאילו לא יודעת לא בא לי לעלות עכשיו מחשבות לא רלוונטיות לאחים שלי אבל גם לא בא לי להתבייש בעצמי
אנונימית
הייתי בלי עד שאמא שלי אמרה לי לשים (חודשיים) כדי שלא יציק לי
אנונימית
לי אין אחיות אז כאילו וואטדפאק
אנונימי
בטח שיכולה
אני עד השבוע האחרון הייתי בבית רק עם גוזייה ישנתי איתה ותמיד הייתי איתה עם חולצה כמובן בבית
ואמא שלי נדהמה כשגילתה שאני עם גוזייה בבית כי זה לא טוב הגוף שלך צריך איוורור אז עכשיו התחלתי להיות בבית עם חולצה כמובן אבל בלי גוזיה וואלה הרבה יותר נעים לי ומרווח לי
אני עד השבוע האחרון הייתי בבית רק עם גוזייה ישנתי איתה ותמיד הייתי איתה עם חולצה כמובן בבית
ואמא שלי נדהמה כשגילתה שאני עם גוזייה בבית כי זה לא טוב הגוף שלך צריך איוורור אז עכשיו התחלתי להיות בבית עם חולצה כמובן אבל בלי גוזיה וואלה הרבה יותר נעים לי ומרווח לי
תעשי את זה. למי אכפת ממה שהוא חושב? זה הגוף שלך ואם לא נוח לך אז את לא חייבת ללבוש את זה בבית.
את יכולה גם ללכת בלי חולצה ולאח שלך אני מאמינה שלא יעלה בדעתו לחשוב עלייך מינית
אנונימית
תפסיקו אתם, אחותי בשבילך ובשביל כולם עדיף שלא יראו
שימי חולצה ענקית או משהו
שימי חולצה ענקית או משהו
אנונימית
^^שטויות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני נגיד לא מסתכלת לאיזור שם בכלל אפילו לא קצת גם אם הוא לובש מכנסיים חוץ ממכנסיים אפורים שזה כבר סיפור אחר^^^^
אבל אני נגיד לא מסתכלת לאיזור שם בכלל אפילו לא קצת גם אם הוא לובש מכנסיים חוץ ממכנסיים אפורים שזה כבר סיפור אחר^^^^
אנונימית
זה הבית שלך למה לא. אני אף פעם לא שמה גוזיות חזיות בבית
תמשיכו אהובים שלי
תמשיכו אהובים שלי
אנונימית
שימי חולצה רחבה
זה בסדר, רק תלבשי חולצה מעל
מה הבעיה במכנסיים אפורים
אנונימית
עם חולצה? אז כן ברור מה הבעיה וזה שבנות יוצאות מהבית בלי חזיה אלה רק חולצה הדוקה לחזה שלהן? תעשי מה שנוח
שואל השאלה:
במכנסיים אפורים זה בולט להם יותר, נגיד כשיש זיקפה וכו אז כן זה בולט , אבל אני בחיים לא מסתכלת על אח שלי באיזור הזה מה פתאום , מה שכן אני רק קולטת את זה שכשעומד לבנים בבוקר כי זה טבעי.. הוא מנסה להסתיר את זה וזה פשוט ברור אני מסתכלת לשניה בגלל שהוא נראה לחוץ ואז אני מבינה ולא מסתכלת בכלל ואפילו שוכחת אחרי שניה זה באמת כזה גרוע להיות ככה ליד אחים?
במכנסיים אפורים זה בולט להם יותר, נגיד כשיש זיקפה וכו אז כן זה בולט , אבל אני בחיים לא מסתכלת על אח שלי באיזור הזה מה פתאום , מה שכן אני רק קולטת את זה שכשעומד לבנים בבוקר כי זה טבעי.. הוא מנסה להסתיר את זה וזה פשוט ברור אני מסתכלת לשניה בגלל שהוא נראה לחוץ ואז אני מבינה ולא מסתכלת בכלל ואפילו שוכחת אחרי שניה זה באמת כזה גרוע להיות ככה ליד אחים?
אנונימית
כן
מה עןבר עליכן למה היא צריכה לסבול בבית
מה עןבר עליכן למה היא צריכה לסבול בבית
אני שנים הייתי עם חזייה בבית לא הורדתי אף פעם כי התביישתי ליד אח שלי ואפילו ליד אחותי ואמא שלי רק בשנה האחרונה התחלתי להוריד בבית וזה ממש עולם אחר כל כך נוח להסתובב בבית בלי הדבר הלוחץ הזה
בבית אמור להיות לנו נוח כמו שמורידים בבית את האיפור ונהעלים וג'ינס וכל הדברים הלא נוחים אז אפשר להוריד גם חזייה זה סה"כ חזייה זה לא להיות בבית ערומה כן אם תורידי חזייה כדי לקנות חולצות פיזמה יותר רחבות ולא עם מחשוף וממש צמוד כי בכל זאת את לא לבד בבית ולא נעים ויציץ לך ממש מהחולצה אבל חולצת פיזמה רחבה אין שום בעייה
בבית אמור להיות לנו נוח כמו שמורידים בבית את האיפור ונהעלים וג'ינס וכל הדברים הלא נוחים אז אפשר להוריד גם חזייה זה סה"כ חזייה זה לא להיות בבית ערומה כן אם תורידי חזייה כדי לקנות חולצות פיזמה יותר רחבות ולא עם מחשוף וממש צמוד כי בכל זאת את לא לבד בבית ולא נעים ויציץ לך ממש מהחולצה אבל חולצת פיזמה רחבה אין שום בעייה
אנונימית
עם חולצה אין בעיה זה לא אכפת לו אלא אם כן הוא איזה פריק שמעניין אותו
כל האלה שאומרים שזה לא בסדר סוטים והזויים, הוא אח שלך, תעשי מה שנוח לך את לא צריכה לסבול בבית שלך עם חזייה וחולצה ביחד במיוחד בקיץ בחום הזה אני מצדיעה לך
יש פה אנשים שממש מפתיעים אותי
מזה החרא הזה מה הקשר בין בוקסר לחזייה מנסתם שהוא ישים בוקסר אז מה הוא ישים חוטיני
ben,אתה דוגמה קלאסית לאנסים שמאשים את הקורבן
אם אני מסתכלת על גבר לאיזור הפרטי זה לגמרי אשמתי
"אבל זה אשמתה שהיא הייתה עם שורטס לא יכולתי לעצור עצמי" גברים כמוך הם אנשים קטנים וממורמרים
לא והנשים שאומרות שזה לא מכבד זה השיא
זה לא שהיא הולכת ערומה בבית למה שהיא תסבול במקום היחיד שאמור להיות לה נוח
היא לא אשמה שיש לה חזה אח שלה הוא אח שלה ואני 99% בטוחה שהוא לא סוטה מין.
זה שאתן מענות את עצמכן כי אתן סתומות לא אומר שכולם צריכים להיןת ככה
תרגישי בנוח להיות בלי חזיה בבית,אם זה עד כדי כך מפריע שימי גופיה מתחת לחולצה זה מה שאני עושה
מזה החרא הזה מה הקשר בין בוקסר לחזייה מנסתם שהוא ישים בוקסר אז מה הוא ישים חוטיני
ben,אתה דוגמה קלאסית לאנסים שמאשים את הקורבן
אם אני מסתכלת על גבר לאיזור הפרטי זה לגמרי אשמתי
"אבל זה אשמתה שהיא הייתה עם שורטס לא יכולתי לעצור עצמי" גברים כמוך הם אנשים קטנים וממורמרים
לא והנשים שאומרות שזה לא מכבד זה השיא
זה לא שהיא הולכת ערומה בבית למה שהיא תסבול במקום היחיד שאמור להיות לה נוח
היא לא אשמה שיש לה חזה אח שלה הוא אח שלה ואני 99% בטוחה שהוא לא סוטה מין.
זה שאתן מענות את עצמכן כי אתן סתומות לא אומר שכולם צריכים להיןת ככה
תרגישי בנוח להיות בלי חזיה בבית,אם זה עד כדי כך מפריע שימי גופיה מתחת לחולצה זה מה שאני עושה
כן חיימשלי
אם רואים את החזה זה גרוע ❤
אם רואים את החזה זה גרוע ❤
אנונימית
^^^משועממת
זה לא נורמלי
זה לא נורמלי
אנונימית
לא
כן זה בסדר לגמרי אם את עם חולצה
^^^^מה לא נורמלי בלנשום לרווחה בבית,במקום היחיד שיש לך פרטיות ואמור להיות לך נוח?
מה שלא נורמלי זה להפוך כל דבר למיני ולהתחיל להגיד לה שאח שלה יתחיל לפנטז עליה איכס
מה שלא נורמלי זה להפוך כל דבר למיני ולהתחיל להגיד לה שאח שלה יתחיל לפנטז עליה איכס
גם אני בדרך כלל הולכת עם חזיה בבית כי זה פשוט לא מרגיש לי נעים להסתובב בלי
נראלי שזה נובע מזה שגם אמא שלי לעולם לא הולכת בלי ופשוט לפני שאני הולכת לישון אני מורידה או שאני עם פיג'מה כהה ושמה את השיער מעל
נראלי שזה נובע מזה שגם אמא שלי לעולם לא הולכת בלי ופשוט לפני שאני הולכת לישון אני מורידה או שאני עם פיג'מה כהה ושמה את השיער מעל
אנונימית
זה הכי נורמלי! מה יש לכם?
אני הולכת בלי ליד אח שלי הגדול אבל אם פשוט לא נעים לך אז תלכי עם,מה את רוצה שאגיד לך.. אני מרגישה בנוח עם המשפחה שלי אבל בסופו של דבר זו החלטה רק שלך.
אני הולכת בלי ליד אח שלי הגדול אבל אם פשוט לא נעים לך אז תלכי עם,מה את רוצה שאגיד לך.. אני מרגישה בנוח עם המשפחה שלי אבל בסופו של דבר זו החלטה רק שלך.
אנונימית
ממש ממש לא מה יש לך
^^^^ אנונימי צא מהסרט ציצי זה לא איבר מין.
הוא נוצר כדי כולה להניק תינוק אני לא מבינה מה הבעיה שמישהי תלך בבית שלה!! בלי חזייה אבל עם חולצה כי זה לא נוח לה למרות שיש בנים שמורידים חולצה שיש להם ציצי, זה אותו הדבר.
גם לבנים יש פטמות וגם שומן.
אז מה השוני? למה לבנים בחיים לא יעירו שהם לא לובשים חזייה לא משנה כמה גדול להם החזה ולבנות כן? חי בסרט תחזור לאיפה שבאת יא הזוי
הוא נוצר כדי כולה להניק תינוק אני לא מבינה מה הבעיה שמישהי תלך בבית שלה!! בלי חזייה אבל עם חולצה כי זה לא נוח לה למרות שיש בנים שמורידים חולצה שיש להם ציצי, זה אותו הדבר.
גם לבנים יש פטמות וגם שומן.
אז מה השוני? למה לבנים בחיים לא יעירו שהם לא לובשים חזייה לא משנה כמה גדול להם החזה ולבנות כן? חי בסרט תחזור לאיפה שבאת יא הזוי
אתה יודע בדיוק מה המשמעות של ציצי כשבנים רואים אותו, אל תתייפייף ^
אנונימי
וואו יחבורת הזויים פה חזיה זה דבר כואב רצח במיוחד לאנשים עם בעיות גב וכשנשארים עם זה כל היום
אנשים פה אומרים שבגלל "בנות כאלה" יש א/נס וכאלה תגידו מה נדפקתם?
כואב לנו וזה לא בריא לא להוריד ואתם אומרים שאח שלה הולך לחשוב עליה אחרת מה יש לכם
והיה פה איזה מישהו שהשווה בנים שרואים בנות לכלב שרואה אוכל, שזה משהו שהם לא יכולים לשלוט עליו.
הדבר היחיד שאני מסכימה איתו זה ההשוואה לכלבים
חולי נפש כולכם
אנשים פה אומרים שבגלל "בנות כאלה" יש א/נס וכאלה תגידו מה נדפקתם?
כואב לנו וזה לא בריא לא להוריד ואתם אומרים שאח שלה הולך לחשוב עליה אחרת מה יש לכם
והיה פה איזה מישהו שהשווה בנים שרואים בנות לכלב שרואה אוכל, שזה משהו שהם לא יכולים לשלוט עליו.
הדבר היחיד שאני מסכימה איתו זה ההשוואה לכלבים
חולי נפש כולכם
^^^ קודם תצא מהבדוי ואז תדבר עליי אם אתה לא מתחת לגיל 14 אני צנצנת
אחי חולה נפש ומה אתה בא מאנונימי חתיכת פחדן
לא מנסות למשוך צומי, זה אח שלה! לפי המחשבה שלך אישה שהולכת בלי חזיה *בבית שלה!!* עם חולצה מעליה, ראוי שאח שלה יבוא לאנ/ס אותה? תגיד לי מי חינך אותך
זה לא קשור לפמיניזם יהזוי כמו שאם אח שלי ילך עם בוקסר בבית אני בחיים לא אחשוב עליו כלום כי אין לי בעיות בראש! מאוד מקווה שאין לך אחיות ושאמא שלך כבר לא איתך בבית
גברים כמוך הם באמת סכנה לכולנו
לא מנסות למשוך צומי, זה אח שלה! לפי המחשבה שלך אישה שהולכת בלי חזיה *בבית שלה!!* עם חולצה מעליה, ראוי שאח שלה יבוא לאנ/ס אותה? תגיד לי מי חינך אותך
זה לא קשור לפמיניזם יהזוי כמו שאם אח שלי ילך עם בוקסר בבית אני בחיים לא אחשוב עליו כלום כי אין לי בעיות בראש! מאוד מקווה שאין לך אחיות ושאמא שלך כבר לא איתך בבית
גברים כמוך הם באמת סכנה לכולנו
שואל השאלה:
אמלה תודה לכם❤❤ העלתם לי את הביטחון וגם גרמתם לי להרגיש שזה בסדר ולא טאבו משהו שאסור זה באמת גורם לי להרגיש בנוח יותר תודה מעריכה את זה.❤(;
אמלה תודה לכם❤❤ העלתם לי את הביטחון וגם גרמתם לי להרגיש שזה בסדר ולא טאבו משהו שאסור זה באמת גורם לי להרגיש בנוח יותר תודה מעריכה את זה.❤(;
אנונימית
^^^אתה חולה נפש זה אח שלה,אתה בטח אחד מהבני 14 שהיא מצליחה לסובב
אלוקים ישמור איזה גברים יש מפתיע אותי כל פעם מחדש
אלוקים ישמור איזה גברים יש מפתיע אותי כל פעם מחדש
אנונימי יש לך בעיות במוח לך לטיפול אולהשתלת תאים במוח או משהו בסגון לא ראיתי טמטום כזה כבר תקופה^
חמודי אתה אנונימי ואתנ מרשה לעצמך לדבר
צא מאנונימי מסכן אחד נראהלי נתנו לך יותר מידי מכות עם החגורה סובבו לך משהו במוח הכל השתבש
אחי אתה שומע את עצמך?
מאיפה הביטחון לדבר ככה באינטרנט כי משטרה הרבה פעמים באים לאנשים מסטיפס
מאיפה הביטחון לדבר ככה באינטרנט כי משטרה הרבה פעמים באים לאנשים מסטיפס
או שאתה פשוט אפס פדחן שאמאשלו עזבה אותו
מדבר על נשיות אבל הגבר שבך לא קיים
יאללה נמאס לי מזכרים שחושבים שלהחפיץ נשים זה גברי לכו תאשפזו את עצמכם אתם רק מוציאים את עצמכם שונאי נשים הומואים ואיכשהו כולם מאנונימי
מדבר על נשיות אבל הגבר שבך לא קיים
יאללה נמאס לי מזכרים שחושבים שלהחפיץ נשים זה גברי לכו תאשפזו את עצמכם אתם רק מוציאים את עצמכם שונאי נשים הומואים ואיכשהו כולם מאנונימי
שואל השאלה:
אנונימי אני לא יודעת מי פגעה בך, אבל תפסיק לדבר כאן לאחרים בצורה לא יפה, זה פוגע רק בך להוריד נשים לא באף אחד אחר, וזה בסדר מה שאתה מרגיש ככה אתה מרגיש וזה שלך, תפסיק להטריד אחרים בדברים השליליים שאתה מרגיש, אף אחד כאן לא הפסיכולוג שלך תלמד לכבד אחרים ויכבדו אותך.
אנונימי אני לא יודעת מי פגעה בך, אבל תפסיק לדבר כאן לאחרים בצורה לא יפה, זה פוגע רק בך להוריד נשים לא באף אחד אחר, וזה בסדר מה שאתה מרגיש ככה אתה מרגיש וזה שלך, תפסיק להטריד אחרים בדברים השליליים שאתה מרגיש, אף אחד כאן לא הפסיכולוג שלך תלמד לכבד אחרים ויכבדו אותך.
אנונימית
^^עזבי סתם פסיכופט
כמו שלאחיך יכול ללכת איך שבא לו
גם את יכולה
נורא פשוט
זה בסדר גמור
גם את יכולה
נורא פשוט
זה בסדר גמור
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אנונימי אני מבינה את מה שאתה אומר, לפני הכול רושמים *בטוחה* ואני מציינת, מפריע לך ש*אישה* מתקנת אותך? אם כן אני כלכך שמחה, שיהיו לך חיים טובים ומאושרים אני מאחלת לך רק טוב.
אוקיי אנונימי אני מבינה את מה שאתה אומר, לפני הכול רושמים *בטוחה* ואני מציינת, מפריע לך ש*אישה* מתקנת אותך? אם כן אני כלכך שמחה, שיהיו לך חיים טובים ומאושרים אני מאחלת לך רק טוב.
אנונימית
חח באלי לשמוע אותך מדבר אל אמא שלך בצורה הזאת, והלוואי שהיא לא הייתה מניקה אותך כי זה מיני מדי לך
שאלות?מי שמגעיל פה והיחיד שכזה זה אנונימי שהפילו אותן בילדות יותר מידי
לא הבנתי אתה רוצה שגם אני אפנה למשטרה?
תוכיח שאני צריכה טיפול נפשי קדימה
חחח
כל האלה פה בתגובות שמרגישים חזקים
וגיבורים על עצמם שהם אומרים למישהי לעשות מה שבאלה
(חזה זה לא רק נועד כדי להניק!!!!!!!! בחייאת בני 13)
אבל אתם סך הכל ילדים קטנים וצריכים להבין שלא הכל בחיים הולך לפי מה שאנחנו רוצים, ויש דבר שנקרא ל-כ-ב-ד. ואם זה עוד לא ברור למישהו זה בעיה שלו!!
אם אתם לא רוצים לכבד את בני המשפחה שלכם זה שלכם, אבל מפה ועד לשכנע עוד אנשים לעשות את זה זה פתטי ולא מכבד כמובן
ובשבילך, אחותי, תכבדי ושימי חולצה גדולה!!!!! שלא יראו את חזה שלך!!!!!!! או שתלכי עם חזייה ❤
כל האלה פה בתגובות שמרגישים חזקים
וגיבורים על עצמם שהם אומרים למישהי לעשות מה שבאלה
(חזה זה לא רק נועד כדי להניק!!!!!!!! בחייאת בני 13)
אבל אתם סך הכל ילדים קטנים וצריכים להבין שלא הכל בחיים הולך לפי מה שאנחנו רוצים, ויש דבר שנקרא ל-כ-ב-ד. ואם זה עוד לא ברור למישהו זה בעיה שלו!!
אם אתם לא רוצים לכבד את בני המשפחה שלכם זה שלכם, אבל מפה ועד לשכנע עוד אנשים לעשות את זה זה פתטי ולא מכבד כמובן
ובשבילך, אחותי, תכבדי ושימי חולצה גדולה!!!!! שלא יראו את חזה שלך!!!!!!! או שתלכי עם חזייה ❤
אנונימית
זה אח לא שכן ^
^^ אף אחד לא ניסה לשכנע אותה לעשות שום דבר בחייאת צאי מהאנונימי.
אם אח שלה יכול להסתובב בבית איך שבא לו גם לה מותר במיוחד שהיא נטו רק רוצה להרגיש נוח בבית שלה בלי חזיה ועם חולצה
אם אח שלה יכול להסתובב בבית איך שבא לו גם לה מותר במיוחד שהיא נטו רק רוצה להרגיש נוח בבית שלה בלי חזיה ועם חולצה
ערוץ 13 עכשיו
זה הסיבה,
חרדים= חמאס
זה הסיבה,
חרדים= חמאס
אנונימית
שואל השאלה:
חרדים= אושר לעולם
לשנוא את האחים שלך היהודים? למה?
זה מגעיל ומה הקשר למה ששאלתי?
חרדים= אושר לעולם
לשנוא את האחים שלך היהודים? למה?
זה מגעיל ומה הקשר למה ששאלתי?
אנונימית
כן
כמו שחמאס ודאעש הם אושר לעולם
שונאת מי ששונא אותי
הם לא יהודים
התבלבלתי בפוסט
כמו שחמאס ודאעש הם אושר לעולם
שונאת מי ששונא אותי
הם לא יהודים
התבלבלתי בפוסט
אנונימית
^חרדים לא יהודים?אנשים שאשכרה עושים את רצון ה'?תתביישי לך
אישה יכולה לא ללבוש חזייה בכל מקום שתרצה
מה הבעיה כל עוד אתם לא שוכבים זה בסדר גמור...
וואטפק אנונימית מה אכפת לך אם היא תהיה בלי חזיה בבית שלה? זה נוח וזאת בחירה שלה, אז מה הבעיה? ומה לא מכבד בזה? אם כבר לא מכבד שאת אומרת לה את זה.
יאפ עד שאולי יעשו חוק נגד זה....^^^
אנונימי
באמת מה הבעיות שלך?
סך הכל בלי חזיה.....
אם היא היית שואלת על ער*ם לגמרי עוד עכשהו הייתי מבין אותך אבל סך הכל בלי חזייה......
סך הכל בלי חזיה.....
אם היא היית שואלת על ער*ם לגמרי עוד עכשהו הייתי מבין אותך אבל סך הכל בלי חזייה......
כל עוד את עם חולצה מעל מן הסתם שלא שקופה אז מה הבעיה
אולי זה יביך אותו קצת, תהיי ככה בחדר שלל אולי