6 תשובות
כן
אם רק המשפחה שלך שם אז כן אם יש עוד אנשים נראלי עדיף שתשים גם מכנס
כן אני עושה את זה כרגע
לא.
אם יש לך אחיות ממש לא.
אם יש לך אחיות ממש לא.
תן חיוך והמצב יהיה הפוך:):):) כמו שלבנות מותר ללבוש מה שבא להן ואשמתם של מי שמתלונן זה אשמתם מותר לו ללבוש מה שבא לו זה מדינה חופשית ושיווין זה כביש דו סיטרי
באותו הנושא: