7 תשובות
זה פשוט מיותר
זה מטומטם
זה בסדר
אם אלה דעות קיצוניות ומוגזמות ברור שכן.
אני נגיד נגד מאיר כהנא ואני ימנית.
זה סיבה מספר אחת לשנאה בין אנשים בעולם,זה כן עצוב אבל זה לא ישתנה אף פעם
לדעתי זה נורא תלוי