7 תשובות
זה פשוט מיותר
זה מטומטם
זה בסדר
אם אלה דעות קיצוניות ומוגזמות ברור שכן.
אני נגיד נגד מאיר כהנא ואני ימנית.
אני נגיד נגד מאיר כהנא ואני ימנית.
פסול
זה סיבה מספר אחת לשנאה בין אנשים בעולם,זה כן עצוב אבל זה לא ישתנה אף פעם
לדעתי זה נורא תלוי
באותו הנושא: