52 תשובות
זה לא בסדר לשנוא אף אחד על פי הדת שלו.
סתם לשנוא מוסלמים? לא, אם מישהו לא עשה לי שום דבר רע אין לי מה לשנוא אותו - וזה לא רלוונטי מה הדת שלו.
אנונימי
למה שתשנא מישהו בגלל מה שהוא מאמין לו
לא
אבל מחבלים כן
תוך כמה זמן אתם מהמרים זה שאלה עם אין סוף ויכוחים אני מהמר 5 דקות גג
אבל מחבלים כן
תוך כמה זמן אתם מהמרים זה שאלה עם אין סוף ויכוחים אני מהמר 5 דקות גג
לא?
תלוי
בכללי כעם - כן, כי הם שונאים אותנו כעם.
אדם פרטי - תלוי כמובן אם הוא ראוי לשנאה, אם הוא שונא אותך, או עשה לך משהו רע אז תשנא אותו, אם לא אז זה לא בסדר לשנוא אותו כאדם.
בכללי כעם - כן, כי הם שונאים אותנו כעם.
אדם פרטי - תלוי כמובן אם הוא ראוי לשנאה, אם הוא שונא אותך, או עשה לך משהו רע אז תשנא אותו, אם לא אז זה לא בסדר לשנוא אותו כאדם.
לא, אין סיבה לשנוא מישהו בגלל הקבוצה שאליה הוא שייך, סטריאוטיפים לא מתארים כל אדם ששייך לקבוצה מסוימת
לא בסדר לשנוא מישהו על פי הדת שלו.
אני יודעת שישימו לי מינוסים אבל בבקשה תקשיבו שניה -
מה ההבדל בין לשנוא את המוסלמים ללשנוא את היהודים בעצם?
בשני המקרים אתה מכליל את כל הדת ללא סיבה - אנשים בחול שונאים את כל היהודים כי טוענים ש*אנחנו* עושים רצח עם, נכון?
אנחנו נשנא את כל המוסלמים כי חמאס, חיזבאללה וכל אלה עושים לנו רצח עם?
אנחנו צריכים להיות אנושיים, לא לרדת לרמה הזאת.
מבינה את החשש ממוסלמים כי הרבה מסתכלים על כל מוסלמי כעל מחבל שרק מחכה להזדמנות שלו כיום אבל היי, זה ממש לא המצב.
האסלאם זאת דת, דת גדולה - אין סיבה לשנוא את כולם.
אני יודעת שישימו לי מינוסים אבל בבקשה תקשיבו שניה -
מה ההבדל בין לשנוא את המוסלמים ללשנוא את היהודים בעצם?
בשני המקרים אתה מכליל את כל הדת ללא סיבה - אנשים בחול שונאים את כל היהודים כי טוענים ש*אנחנו* עושים רצח עם, נכון?
אנחנו נשנא את כל המוסלמים כי חמאס, חיזבאללה וכל אלה עושים לנו רצח עם?
אנחנו צריכים להיות אנושיים, לא לרדת לרמה הזאת.
מבינה את החשש ממוסלמים כי הרבה מסתכלים על כל מוסלמי כעל מחבל שרק מחכה להזדמנות שלו כיום אבל היי, זה ממש לא המצב.
האסלאם זאת דת, דת גדולה - אין סיבה לשנוא את כולם.
אחת האמונות של המוסלמים,גם השייאים וגם הסאניים מאמינים בהשמדה של כל אדם שלא מוסלמי,כתוב בקוראן שחור על גבי לבן.
"השמד והרוג כל אדם שלא הולך בעקבות האלוהים היחיד אללה"
"השמד והרוג כל אדם שלא הולך בעקבות האלוהים היחיד אללה"
לא.
זה לא נורמלי לשנוא בן אדם רק בגלל הדת שלו
זה לא נורמלי לשנוא בן אדם רק בגלל הדת שלו
כן
כל אדם לא יהודי זה בסדר
כל אדם לא יהודי זה בסדר
אנונימי
כן, שכל אחד יעשה מה שבאלו ושיאהב את מי שבאלו רק שישמור את זה לעצמו לא צריך להחצין את זה
לא למה לשנוא מישהו ככה סתם
לא. זה גזענות וזה דוחה, ואנשים צריכים לזכור שלא כל המוסלמים מחבלים
אין שום סיבה לשנוא מוסלמים, זה גזענות
וגם לא מוסלמים עזתים פלסטינים. אני נגד גזענות אני שונא גזענות
רק את החמאס זה בסדר לשנוא
וגם לא מוסלמים עזתים פלסטינים. אני נגד גזענות אני שונא גזענות
רק את החמאס זה בסדר לשנוא
אנונימי
לא
כן
אנונימית
כן.
אלטרואיסטי^^^^^^ מה זאת אומרת לא מאמינה באנטישמיותת???? אין מצב שאמרת את זה עכשיו
לשנוא אותם כבני אדם? לא
לשנוא את האיסלאם? כן
לשנוא את האיסלאם? כן
אנונימית
די להגיד שלא שונאים אף אחד כי הוא לא עשה שום דבר
אתם מודעים לעניין ש ב7/10 רוב הערבים היו מוסלמים??? ואם זה "התירוץ" שלכם אז הם כן עשו לנו ועוד איך עשו לנו
ושלא נדבר על העניין שאצלם זה מצווה להרוג יהודים ומי שהורג יהודי יהיה איזה אל או משהו כשימות
(לא לתפוס אותי על קטנות כי אני לא ממש יודעת את זה אבל ככה זה בגדול)
אתם מודעים לעניין ש ב7/10 רוב הערבים היו מוסלמים??? ואם זה "התירוץ" שלכם אז הם כן עשו לנו ועוד איך עשו לנו
ושלא נדבר על העניין שאצלם זה מצווה להרוג יהודים ומי שהורג יהודי יהיה איזה אל או משהו כשימות
(לא לתפוס אותי על קטנות כי אני לא ממש יודעת את זה אבל ככה זה בגדול)
אנונימית
כן
אנונימית
לא אבל כן מבינה את אלה שכן מדינה בטראומה וכל שבוע יש פה פיגוע שמתחיל ב"אללה וואכבר" אל תצפו מאנשים לפרחים כשהם מקבלים קוצים
אנונימית
אני לא שונא אותם, אני מפחד מהם ומהערבים בכללי, אחרי ה7 באוקטובר סליחה אבל אי אפשר לסמוך עליהם
בעיקרון אתה לא אמור לשנוא מישהו על פי הדת שלו, אבל סביר להניח ש99 אחוז מהמוסלמים ישנאו אותך אז אל תעוף עליהם
כן לפי האיסלאם אנחנו צריכים למות כל יהודי צריך למות או להתאסלם וכל מי שלא מוסלמי צריך למות
אנונימי, 2 בני דודים שלי נרצחו. ממש לא מעניין אותי מהעזתים. שימחקו אותם
^^^בסדר אנחנו לא אלה ששחטו אנשים ותינוקות במיטות שלהם ושכחת להבליט את האחרי ה7.10 אחרי שהם לקחו ככ הרבה נפשות צעירות
אנונימית
ומגיע להם שיפחדו
לא
בן דוד שלי נהרג בחנוכה במלחמה סליחה אבל כל עזה יכולה להימחק מבחינתי כולל נשים וילדים כולם יגדלו להיות מחבלים, הרוב שם בחרו בחמאס,
אנחנו כן עוד כמה שנים התמימים האלה היו רוצחים
זה בדיוק כמו לשנוא אנשים רק כי הם יהודים דיי להיות צבועים
אתם לא יותר טובים מאנטישמים
יש בעולם יותר ממיליארד מוסלמים, אתם באמת חושבים שכולם אחד אחד מפלצות? שכולם רוצחים? אתם פשוט גזענים
מינוסים יתקבלו בברכה
אתם לא יותר טובים מאנטישמים
יש בעולם יותר ממיליארד מוסלמים, אתם באמת חושבים שכולם אחד אחד מפלצות? שכולם רוצחים? אתם פשוט גזענים
מינוסים יתקבלו בברכה
אנונימית
כן.
אחרי מה שעברנו, יש לנו זכות מלאה.
אחרי מה שעברנו, יש לנו זכות מלאה.
אני שונאת את האיסלם לא את המוסלמים
תפסיקו להכליל את כולם, יש מלא חפים מפשע
הם בני אדם כמונו אני מאמין שיש הרבה ערבים פלסטינים שרוצים לחיות בשקט ובשלום
די לשינאה ולגזענות!
הם בני אדם כמונו אני מאמין שיש הרבה ערבים פלסטינים שרוצים לחיות בשקט ובשלום
די לשינאה ולגזענות!
אנונימי
לא, אם אדם מרשה לעצמו להיות גזען או לתמוך בגזענות אז הם לא יכול להגן על עצמו מגזענות - בתור יהודי אני לא יכול להרשות לעצמי.
זה בסדר לשנוא את מי שמחונך מלידה לרצוח אותך.
אנונימית
תלוי למה אתה שונא מוסלמים
לא יודעת תשאל את ה10\7
אנונימית
בקצרה, כן.
כל אחד יכול לא לאהוב/להעריץ מי שהוא רוצה,
אין מה לעשות אנחנו גם בני אדם.
כל אחד יכול לא לאהוב/להעריץ מי שהוא רוצה,
אין מה לעשות אנחנו גם בני אדם.
זו שאלה מעניינת, מכיוון שכמות ענקית של מוסלמים שאפילו אפשר להגיד שאלו הרוב (לפחות בחו"ל) שונאים את היהודים, תומכים בפלסטין, וחלקם אפילו תומכי טרור אמיתיים. האיסלאם דת בעייתית נורא עם מלא עיוותים וגם מוחמד לא היה אדם לפנתיאון.
לשנוא את הדת הזו זה הגיוני לגמרי. לשנוא אותם כקבוצה? אולי, אבל לא באמת להיות גזען ולשנוא כל אדם מוסלמי. בתור דת וקבוצה זה עוד הגיוני.
לשנוא את הדת הזו זה הגיוני לגמרי. לשנוא אותם כקבוצה? אולי, אבל לא באמת להיות גזען ולשנוא כל אדם מוסלמי. בתור דת וקבוצה זה עוד הגיוני.
לא
.l.e זה לא נכון זה כמו אנטישמיות לשנוא בן אדם רק על פי הדת שלו
את יכולה לשנוא את מי ששונא אותי על פי הדת שלו אבל לא מישהו שלא עשה כלום רק על פי הדת שךן
.l.e זה לא נכון זה כמו אנטישמיות לשנוא בן אדם רק על פי הדת שלו
את יכולה לשנוא את מי ששונא אותי על פי הדת שלו אבל לא מישהו שלא עשה כלום רק על פי הדת שךן
כן
^^אבל אתה מכליל את כל המוסלמים ולמרות שיש כאלו מוסלמים שנחלמים בעזה
כן
אנונימית
מומלץ אפילו
אנונימית
זה לא בסדר לשנוא על סמך דת, אבל לדעתי במצב של היום זה טבעי לפתח רגש שלילי כלפיהם, ויש מצב גם שנאה.
כי נכון, לא כל המוסלמים, אבל תמיד המוסלמים.
כי נכון, לא כל המוסלמים, אבל תמיד המוסלמים.
אנונימית