3 תשובות
היו שירים טובים אבל סך הכל די איכזב ואני באמת אוהבת אותו עם כל ליבי
שמעתי פעם אחת ודי אהבתי אבל זה מוקדם מדי להגיד
שואל השאלה:
ממש ציפיתי לפיצרים אוף
.3