6 תשובות
לא
כן (קיבלתי איידס)
לא הגעתי לשלב הזה עדיין
תשמרו את הברית.
אנונימית
^בחיים לא
אני בת אבל היה לי ידיד שפיזית התמכר לזה וזה גרם לו לכל מיני דברים חרא אחרים שהוא לא שיתף איתי בהם אבל ממליצה לך להרגיע קצת
באותו הנושא: