6 תשובות
כן (קיבלתי איידס)
לא הגעתי לשלב הזה עדיין
תשמרו את הברית.
אנונימית
^בחיים לא
אני בת אבל היה לי ידיד שפיזית התמכר לזה וזה גרם לו לכל מיני דברים חרא אחרים שהוא לא שיתף איתי בהם אבל ממליצה לך להרגיע קצת