6 תשובות
לא הבנתי את השאלה?
יש את כול הטרנד הזה של צום לסירוגין
זאת לא ניראת לי צורה בראיה לרדת במשקל
ועדין אפשר לאכול סבבה אחרי הצום
יש את כול הטרנד הזה של צום לסירוגין
זאת לא ניראת לי צורה בראיה לרדת במשקל
ועדין אפשר לאכול סבבה אחרי הצום
שואל השאלה:
כאילו לרדת בצורה לא בריאה איזה 10 קילו ואז שהגעתי למשקל היעד פשוט להשאיר על ניטרלי ואז זה משמר את המשקל
כאילו לרדת בצורה לא בריאה איזה 10 קילו ואז שהגעתי למשקל היעד פשוט להשאיר על ניטרלי ואז זה משמר את המשקל
אנונימית
כן אפשר האם מומלץ פחות!
עזבי תרדי רגיל זה הכי עדיף כאלה שעושים דייטות הרבה ירדים ועולים שוב וכן האלה וזה לא בריא לגוף ובדרך הרגילה את מפסיקה עם מתוקים ועם שומנים ואוכלת מוצרים עם פחות קלוריות ושומנים.. ורצוי להתיעץ עם דיטנית רק בחלק הזה.. ולאט הגוף שלך כבר לא רוצה את הדברים האלה ועם בכל מקרה בה לך מתוק אחרי תקופה אז יש דברים שהם יותר דייטתים.. והמשקל שלי לא נפגע מהם.. זה לוכח הרבה זמן וזה לא משהוא שצריך להעסיק אותך יותר מידי גם עצלי זה לכך שנה כזה.. וזה בסדר כי התוצאה זה לכל החיים עם את שומרת על עצמך
^חכמה
ההפך אם תעשי את זה הגוף ירד הניטרלי זה אומר שההוצאה הקלורית תהיה נמוכה חבל ואז אם תאכלי 1200 קלוריות את תשמיני