10 תשובות
תקראי למישהו שיהרוג אותו
אם יש אמבטיה אז לא איכפת לי שיש גוק על הרצפה
אנונימי
אני הייתי בורח וממציא זהות חדשה
שואל השאלה:
כולם אצלי ישנים ואין לי אבא
איכס. יש מישהו בבית שאת יכולה לבקש עזרה ממנו?
אם לא, קחי שקית ניילון, תהפכי אותה ותשימי אותה כמו כפפה על היד.
תנסי לקחת את הג'וק עם השקית ולהוציא אותו מהחלון.
אם לא הצלחת לתפוס אותו, תשאירי חלון פתוח ואור דלוק ותסגרי את השירותים בתקווה שהוא יצא. אם את לא רוצה להשאיר חלון פתוח מהפחד שיכנסו עוד ג'וקים, עדיף פשוט לסגור את הדלת ומחר כשיתעוררו אנשים הם יעזרו לך להזיז אותו.
הרי ג'וקים לא אוהבים אור, הם נמשכים לחושך
אז תעמדי על כיסא או משהו
תבקשי מהשכנים
איכס. איכס.
תצתיידי בתרסיס נגד חרקים, כפכף/מחברת, קופסא לכליאה
תמתיני במערב תוך שמירה על דלת השירותים קצת פתוחה וברגע שאת מזהה שהוא נח ללא תזוזה - לתקוף!
שואל השאלה:
אני לא מבינה מה נסגר פה עם אנשים למי יש אומץ להתקרב בכלל לדבר הזה אין לי אומץ לזוז איכשהו הצלחתי לסגור את הדלת מהר אבל איכס
את חד משמעית צודקת.
למה תמיד אחרי יציאה יש מלא גוקים ברחוב וחברה שלי אומרת בשיא הרצינות "אל תהרגו אותו תעברו ליד פשוט."