12 תשובות
זה צעד ראשון לצאת מהדיכאון :)
וואו
כל הכבוד
מבינה אותך.
זאת ההרגשה הכי טובה בעולם
לא עשיתי היום כלום טפחות מוכנה ממך
גאה בך❤
כל הכבוד
מעולה (:
יהיה בסדר!!
כל הכבוד לך אחותי באמת
כל הכבוד נתת השראה.
גאווה וסיפוק אמיתיים
בתור מתמודדת עם דיכאון במשך שנים,אני גאה בך ברמות!
זה הרבה יותר קשה ממה שחושבים,וכל הכבוד לך!
מהממת!!
לפעמים גם לא הייתי מתקלחת חמישה ימים
אני גאה בך ברמות
אנונימית
אני גם גאה בך אלופה באמת מקווה שתעברי את זה עם את צריכה משהו אני כאן ואני כלכך מבינה אותך כל דבר הכי קטן זה צעד באמת