6 תשובות
אכלתי פיצה סתם חח

תכתבי על המלחמה, איך היה לפני ואחרי
אולי איזה טראומה או איזה חברה טובה שהכרת ומאז היא כאילו שינתה לך את החיים לטובה
לא אומרים בית ספר על מסריחה
אה ואי על המלחמה זה גאוני
את יכולה גם לעשותעל הקורונה
את יכולה לרשום מעבר דירה/בית ספר
אנונימי
שואל השאלה:
עשיתי על הקורונה
אנונימית
באותו הנושא: