4 תשובות
שואל השאלה:
כי בתכלס בסטים יש רווחים גדולים יותר
אבל ברובלוקס אם יש חשיפה גדולה והמשחק נהיה פופולארי אפשר לעשות מלא כסף גם
כי בתכלס בסטים יש רווחים גדולים יותר
אבל ברובלוקס אם יש חשיפה גדולה והמשחק נהיה פופולארי אפשר לעשות מלא כסף גם
אנונימי
לא טיפשי. תתכנת איפה שאתה רוצה
לא טיפשי
גם בסטים זה הרבה יותר מסובך ויקח הרבה יותר זמן
גם בסטים זה הרבה יותר מסובך ויקח הרבה יותר זמן
שואל השאלה:
כי אולי ארוויח יותר כסף בסטים
כי אולי ארוויח יותר כסף בסטים
אנונימי
באותו הנושא: