58 תשובות
הם ליטרלי דמויות בצורת קובייה מה אנטישמי
אנונימית
לא מסכימה
אני לא יודעת לגבי האנטישמיות, אבל המשחק הזה מהנה ומעביר את הזמן
הוא לא משעמם
אני לא יודעת לגבי האנטישמיות, אבל המשחק הזה מהנה ומעביר את הזמן
הוא לא משעמם
שואל השאלה:
אם מתקרבים אליהם רואים אף גדול
אם מתקרבים אליהם רואים אף גדול
אנונימית
שואל השאלה:
וגם יש מלא שאומרים את זה
וגם יש מלא שאומרים את זה
אנונימית
לגיטימי לדעתי, זה גורם לחווית המשחק להיות יותר כייפית, זה כיף לפעמים לשחק עם חברים כאילו אתה בתקופת עבר והורג ווילג'רים וכולא אותם כדי שיתנו לך דברים
אנונימי
אז מה את רוצה שיעשו להם אף ריבוע קטנטן לא הבנתי
אנונימית
^לכלאלא צריך שיהיה להם אף סקווידויד, ויוסיפו להביור למשחק!
אנונימי
^מסכימה ביותר
אנונימית
עשיתם לי חשק לבנות מחנה השמדה
אנונימית
^חחחחח אני מת
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי מה אתם חושבים שאני המצאתי את זה? זאת עובדה תבדקו מלא אנשים אומרים שזה משחק אנטישימי ואיכשהו את יכולה לבנות מחנה השמדה אבל תחשבי שיש אנשים בעולם שבאמת עושים את זה ואין על זה שום פיקוח וזה מזעזע בעיניי
לא הבנתי מה אתם חושבים שאני המצאתי את זה? זאת עובדה תבדקו מלא אנשים אומרים שזה משחק אנטישימי ואיכשהו את יכולה לבנות מחנה השמדה אבל תחשבי שיש אנשים בעולם שבאמת עושים את זה ואין על זה שום פיקוח וזה מזעזע בעיניי
אנונימית
ב-"זה" הכוונה למחנות השמדה במיינקראפט? איזה פיקוח אתה חושב שצריך להיות?
וכן אני יודעת שלא אתה המצאת, זה ידוע
וכן אני יודעת שלא אתה המצאת, זה ידוע
אנונימית
שואל השאלה:
א כל אני בת
ב וכן צריך להיות פיקוח 6 מיליון יהודים נרצחו בשואה וצריך שיהיה שמירה שלא יעשו צחוקים מזה במשחק
א כל אני בת
ב וכן צריך להיות פיקוח 6 מיליון יהודים נרצחו בשואה וצריך שיהיה שמירה שלא יעשו צחוקים מזה במשחק
אנונימית
האפשרות שהם מרשים ליצור מחנה השמדה זה לגיטימי, כי הם נותנים ליצירתיות בראש של אנשים לצאת החוצה!
הם נותנים לך חופש דיגיטלי לעומת העולם המודרני של היום שאי אפשר ליצור מחנה השמדה בבית
בקושי לשים תמונה של המנהיג סטאלין מברית המועצות בחדר יסכימו והרבה ישפטו אותי
והכי נורא זה שאשכרה אסור להתפלל לקים ג'ון סינה (מי ששלחתי בקישור)
ורוב הנערים שאני מכיר מדביקים תמונה שלו בשירותים ומתפללים אליו שמה
הם נותנים לך חופש דיגיטלי לעומת העולם המודרני של היום שאי אפשר ליצור מחנה השמדה בבית
בקושי לשים תמונה של המנהיג סטאלין מברית המועצות בחדר יסכימו והרבה ישפטו אותי
והכי נורא זה שאשכרה אסור להתפלל לקים ג'ון סינה (מי ששלחתי בקישור)
ורוב הנערים שאני מכיר מדביקים תמונה שלו בשירותים ומתפללים אליו שמה
קישורים מצורפים:
אנונימי
מחילה לא שמתי לב.
לא אמורים לפקח על זה, ואין דרך לפקח על זה.
לא אמורים לפקח על זה, ואין דרך לפקח על זה.
אנונימית
שואל השאלה:
למה אתם מאנונימי?
למה אתם מאנונימי?
אנונימית
שואל השאלה:
אתם מתביישים בזה שאתם משחקים מיינקראפט?
אתם מתביישים בזה שאתם משחקים מיינקראפט?
אנונימית
חלילה. אני פשוט לא רוצה שמישהו ידע שברצוני לבנות מחנה השמדה
אנונימית
^^נראלך? אין לי בעיה להציג את עצמי פה, אבל את שואלת למה אנחנו מאנונימי כשאת אנונימית?
אנונימי
שואל השאלה:
אני השואלת זה לא נחשב
אני השואלת זה לא נחשב
אנונימית
שואל השאלה:
חחחח
חחחח
אנונימית
^^מה לא נחשב, את פשוט מתביישת שאת משחקת במיינקראפט?
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט פרשתי מהאתר
אני פשוט פרשתי מהאתר
אנונימית
שואל השאלה:
וגם ממיינקראפט כי נמחק לי העולם
וגם ממיינקראפט כי נמחק לי העולם
אנונימית
את בטוחה בכך?
אנונימית
שואל השאלה:
כמעט
כמעט
אנונימית
גם אם פרשת מהאתר זה לא נותן לגיטימציה להיות אנונימית
וגם אם נחמק העולם במיינקראפט, never give up!
וגם אם נחמק העולם במיינקראפט, never give up!
אנונימי
חוץ מזה יש סרברים
אנונימי
שואל השאלה:
יש לכם מיינקראפט פרוץ או קנוי חח
יש לכם מיינקראפט פרוץ או קנוי חח
אנונימית
קנוי כמובן עוד מגיל 9
אנונימי
שואל השאלה:
אני קניתי כי יש לי אייפון ואני משחקת מהטלפון אבל כשהיה לי גלאקסי הורדתי מאיזה אתר חינם
אני קניתי כי יש לי אייפון ואני משחקת מהטלפון אבל כשהיה לי גלאקסי הורדתי מאיזה אתר חינם
אנונימית
גם אני באייפד
בושה :(
בושה :(
אנונימית
חחחחחח אני זוכר פעם לא היה צריך לפרוץ ומיינקראפט היה לכמה ימים בחינם בטלפון.
אבל כן אני גם פרצתי בעבר בטלפון
אבל אני לא צריך יותר לפרוץ כי יש לי במחשב
ככה או ככה אני כבר בקושי משחק במשחקים ובעיקר במיינקראפט
אבל זה משחק מדהים אבל אם כבר לשחק במשחקי מלחמת העולם השנייה זה הדיבור
תכירו למשל battlefield 5
המשחק הזה אפשר להיות נאצים או בעלות הברית משחק מדהים.
ויש את המשחקים:
cod ww2
cod world at war
שמה רוצחים את הנאצים וזה ההפך ממשחק אנטישמי
אבל כן אני גם פרצתי בעבר בטלפון
אבל אני לא צריך יותר לפרוץ כי יש לי במחשב
ככה או ככה אני כבר בקושי משחק במשחקים ובעיקר במיינקראפט
אבל זה משחק מדהים אבל אם כבר לשחק במשחקי מלחמת העולם השנייה זה הדיבור
תכירו למשל battlefield 5
המשחק הזה אפשר להיות נאצים או בעלות הברית משחק מדהים.
ויש את המשחקים:
cod ww2
cod world at war
שמה רוצחים את הנאצים וזה ההפך ממשחק אנטישמי
אנונימי
צודק כאילו מה התכלית מהה
^אתה שואל מה התכלית של המשחק מיינקראפט?
אנונימי
כן
מיינקראפט הוא משחק קודם כל הישרדותי, אתה שורד שם, בונה דברים, חלק המטרה שלהם זה להרוג את הדרקון
אחר כך יש מצב יצירה שגם אפשר לבנות דברים מגניבים.
אחר כך יש גם משחק הישרדות עם חברים שזה ממש כיף
יש גם מודים
ויש גם סרבים עם מלא משחקים כמו משחקי הרעב pvp ועוד מלא.
אז יש במיינקראפט מגוון רחב מאוד של דברים לעשות עם יעדים שונים
אז כן מיינקראפט הוא משחק עם תכלית
אחר כך יש מצב יצירה שגם אפשר לבנות דברים מגניבים.
אחר כך יש גם משחק הישרדות עם חברים שזה ממש כיף
יש גם מודים
ויש גם סרבים עם מלא משחקים כמו משחקי הרעב pvp ועוד מלא.
אז יש במיינקראפט מגוון רחב מאוד של דברים לעשות עם יעדים שונים
אז כן מיינקראפט הוא משחק עם תכלית
אנונימי
מה שהוא אמר!
אנונימית
^את גם ראית את השאלה לפני כמה דקות שמישהי שאלה אם מישהו משחק במיינקראפט?
או שזאת את?
או שזאת את?
אנונימי
אני זו שבונה מחנות השמדה
לא ראיתי שאלה חדשה
לא ראיתי שאלה חדשה
אנונימית
כן אני יודע שזאת את
סתם מישהי שאלה לפני כמה דקות למי יש מיינקראפט והרבה ענו ובידיוק ענית על השאלה פה אז אמרתי שאולי ענית על השאלה שמה ואז נזכרת לענות פה
סתם מישהי שאלה לפני כמה דקות למי יש מיינקראפט והרבה ענו ובידיוק ענית על השאלה פה אז אמרתי שאולי ענית על השאלה שמה ואז נזכרת לענות פה
אנונימי
שואל השאלה:
מלא משחקים בזה אז מן הסתם שיהיה על זה עוד שאלות
מלא משחקים בזה אז מן הסתם שיהיה על זה עוד שאלות
אנונימית
חשבתי שאת היחידה שמכירה אותו
אנונימית
^^וואלה? חשבתי זה משחק סודי ששייך למוסד כך שאין כמות גדולה של אנשים שמשחקים בה
ושכל השאלות של מיינקראפט נמצאות בפורום סודי שרק אנשים ששיחקו במיינקראפט יכולים להיכנס
אין סיכוי
ושכל השאלות של מיינקראפט נמצאות בפורום סודי שרק אנשים ששיחקו במיינקראפט יכולים להיכנס
אין סיכוי
אנונימי
אני חושבת שהיא משקרת......
אנונימית
קיצר זאת לא את ששאלה שאלה ואז סתם איזו מישהי רצתה שאשחק איתה ובנינו בית ואז כשרציתי להפתיע אותה אז ליד הבית שבנינו בניתי לה משרפות ושרפתי ווילג'רים והיא פשוט יצאה וחסמה אותי והתקשרה למשטרה
סתם זה היה קורה אם הייתי מסכים לשחק איתה
סתם זה היה קורה אם הייתי מסכים לשחק איתה
אנונימי
סיכוי גבוה שהיא משקרת, אפשר להריח את זה
אנונימי
כפי שאפשר להריח את הוויליגרים לאחר השריפה.
אם מישהו היה בונה לי משרפה הייתי עושה עליו שיפט
אם מישהו היה בונה לי משרפה הייתי עושה עליו שיפט
אנונימית
אני מתתת את גאונהה! אלו תשובות שצריך להיות אלברט איינשטין כדי לענות ככה
בסוף תאמרי לי שאת היית זאת שהמציאה את פצצת האטום ולא איינשטין
בואי נפוצץ כמה אזרחים תמימים, אבל בעיקר כאלו שאנחנו שונאים (נראלי שאם המשטרה קוראת את זה יעצרו אותנו על חשד לביצוע טרור אבל יהיה כיף)
בסוף תאמרי לי שאת היית זאת שהמציאה את פצצת האטום ולא איינשטין
בואי נפוצץ כמה אזרחים תמימים, אבל בעיקר כאלו שאנחנו שונאים (נראלי שאם המשטרה קוראת את זה יעצרו אותנו על חשד לביצוע טרור אבל יהיה כיף)
אנונימי
איינשטיין טיפל בפצצה אני בתורת היחסות
הייתי מפוצצת איתך אנשים בעונג רב אבל אני נחותה שמשחקת ב bedrock :(
הייתי מפוצצת איתך אנשים בעונג רב אבל אני נחותה שמשחקת ב bedrock :(
אנונימית
ממש לא,
מיינקראפט זה משחק גדול עם המון חלקים כיפים, וכנראה תמצא משהו שאתה אוהב. יש את הסרבייבל הכריאטיב והשרתים
הסרבייבל התפתח להיות עם מטרות מיוחדות
הסרבייבל התפתח עוד לאתגרים
הכריאיטיב התפתח
הכריאיטיב התפתח עוד כבר לסוג של תכנות, יצירת טקסטורות ומודים
השרתים התפתחו לשרתים עם מטרה או סיפור מיוחד
השרתים עוד התפתחו לדברים כמו מיני גיימס שלגמרי משנים את המשחק
כל חלק וחלק גדול מאוד ועם המון לחקור ולראות, אני אוהב את החלק של פקודות וקצת תכנות.
אם בגוגל משתמשים כאלה שאנטישמים או שיצרו אותו לא ישראלים אז הוא אנטישמי?
אותו דבר על יוטיוב פייסבוק ואינסגרם
ויש כל כך הרבה דברים מגניבים במיינקראפט.
בקיצור גם צריך להיות מאוד חכם להבין חלקים של תכנות ופקודות והמשחק ממש ענקי ומנגיב ברמות. ולא משנה מה תעשה יהיה לך דברים חדשים ומעניינים לעשות
מיינקראפט זה משחק גדול עם המון חלקים כיפים, וכנראה תמצא משהו שאתה אוהב. יש את הסרבייבל הכריאטיב והשרתים
הסרבייבל התפתח להיות עם מטרות מיוחדות
הסרבייבל התפתח עוד לאתגרים
הכריאיטיב התפתח
הכריאיטיב התפתח עוד כבר לסוג של תכנות, יצירת טקסטורות ומודים
השרתים התפתחו לשרתים עם מטרה או סיפור מיוחד
השרתים עוד התפתחו לדברים כמו מיני גיימס שלגמרי משנים את המשחק
כל חלק וחלק גדול מאוד ועם המון לחקור ולראות, אני אוהב את החלק של פקודות וקצת תכנות.
אם בגוגל משתמשים כאלה שאנטישמים או שיצרו אותו לא ישראלים אז הוא אנטישמי?
אותו דבר על יוטיוב פייסבוק ואינסגרם
ויש כל כך הרבה דברים מגניבים במיינקראפט.
בקיצור גם צריך להיות מאוד חכם להבין חלקים של תכנות ופקודות והמשחק ממש ענקי ומנגיב ברמות. ולא משנה מה תעשה יהיה לך דברים חדשים ומעניינים לעשות
^^חחחחח לא נורא יש לי java אבל איכשהו אין לי מושג איך השגתי בחינם bedrock לא פרוץ, אבל לא יצא לי לשחק בו בכלל
אנונימי
^^ריספקט על ההשקעה
אנונימי
שואל השאלה:
איך יש עוד אנשים חדשיפ שעונים על השאלה היא מלפני יומיים..
איך יש עוד אנשים חדשיפ שעונים על השאלה היא מלפני יומיים..
אנונימית
כי כולם התעניינו מהשיח של המחנות השמדה
אנונימי
לי סתם קשה לשחרר מאנונימי
אנונימית
הוחמאתי מאוד^
אנונימי
^^^^אני פשוט חיפשתי בחיפוש "מיינקראפט" כי אני מת על מיינקראפט ואוהב סטיפס, וזה הראה לי קטגוריה של זה, ואין הרבה שאלות על זה אז זה היה די למעלה
באותו הנושא: