8 תשובות
ללכת על אוטו קטן וחסכוני כמו טיוטה יאריס או אוריס
חוץ מזה
כבר עברת טסט? אם לא תחכי. את לא יודעת מתי תעברי.
וגם תזכרי ש3 חודשים ראשונים יש לך מלווה יום ועוד 3 חודשים מלווה לילה, אז באמת שאין לך יותר מידיי מה לעשות עם רכב פרטי, אם בכל נסיעה ההורים שלך צריכים להיות איתך.

אבל בסופו של דבר זו בחירה שלך, תעשי מה שאת רוצה
שואל השאלה:
שמע אני לא מתכוונת לקנות אוטו עכשיו אני מתכוונת עוד חצי שנה כזה שיגמר המלווה והכל, אבל מן הסתם אני צריכה לבדוק ולחשוב מה לקנות
אנונימית
תבדקי בפייסבוק או יד שניה מעלים שם רכבים אני מצאתי שברולט קפטיבה ג'יפון כזה ב15000 עם 89 קילומטר תחפשי רכבים שמתאימים לך בין אם זה ג'יפ או רכב קטן
תצרי איתי קשר בפרטי כדי שאנשים לא ייקחו
שואל השאלה:
^כסף לאוטו חסכתי במשך שנה וחצי, ביטוח ההורים אמרו שיעזרו, אני עובדת אז יש לי כסף להוציא על דלק
אנונימית
לא שווה לך לקנות אוטו בגיל הזה.
זה יותר מידיי אחריות ויותר מידיי הוצאות.
ביטוח, דלק, טסט, טיפולים ותיקונים יכולים להגיע לסכום של אלפי שקלים בחודש.
אם את לא עשירה ממש, אל תעשי את זה.
פיקנטו בעניי הכי טובה כי היא קטנה וקומפקטית