9 תשובות
קניתי שלוש עשרה לפני חודש הוא מושלםפ 256 גיגה שלושת אלפים מאתיים באילת אני מרגישה שאני לא יכולה להצטלם איתן מרוב שהאיכות כזאת טובה
תחכי לחמש עשרה
גם 12 ו11 טובים
אם את מחפשת 14 אז זה יקר משמעותית..
14 ממש לא מומלץ
אני ממליצה על 13 הוא מצויין
ולאחותי יש 12 נראה לי שיש כמה הבדלים קטנים
אבל לא משמעותיים אז אני ממליצה
שואל השאלה:
היה לי 13 , אייפון מתקדם אחר חות מ 13 תודה חח
אנונימית
שאלת חיי
קניתי 13 לפני חודשיים מאילת ב2500 ואני ממש מרוצה ממנו
^ מלא מלא מתלוננים שיש בעיות בפוקוס במצלמה
ובכללי בעיות במצלמה