16 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל נשאר לי שנתיים עד הגיוס אח שלי
כן זה מה שאני אומר התחזוקה והביטוחים עולים יותר מהרכב
ביטוח לנהג חדש זה מחיר מפחיד, דבר שני כשאתה תיהי בצבא זה ידפוק את הרכב אם לא תשתמש בו
שואל השאלה:
גבר אמרתי לך שאני יודע לקנות את האוטו הנכון מבחינה שגם הביטוח לא יהיה יקר וגם העלויות תחזוקה שלו גם לא יקר
לא עדיף להשקיע את הכסף עזוב אותך מרכב
שמע אם יש לך מה לעשות איתו כשאתה בצבא אז סבבה, ולגבי האמינות תבדוק טוב טוב שלא תידפק חזק

(חוץ מזה אני אישה (: )
מוזר רצח אחי כהיום יש לי רכב ששווה 24 אלף וביטוח עולה לי לשנה 7 וחצי למרות שתחזוקה שלו סבבה לא רואה מוסך אבל זה עדיין יקר
שואל השאלה:
מה נעשה. נהג חדש...
כנהגת חדשה אני אומרת לך יש חברות שעושות לפי זמן נהיגה או מרחק, לי לדוגמה יש בהפניקס לפני קילומטרים, ככה יותר זול יותר כי אני גם ככה לא נוסעת כל יום
דווקא לא אין לי נהג חדש והעבר שלי נקי
שואל השאלה:
כן אבל יש לי את הכסף וגם לא קונה משהו יקר וגם אני יודע איך לקנות אוטו לפי עליויות תחזוקה של האוטו, ביטוח ועוד אז הכל טוב
למה שתקנה רכב, תתן לו לשבת בלי לזוז שבוע או יותר. זה דופק אותו (את הרצועות לדוגמה).
אני תמיד בעד להיות עם רכב אבל זה לא ריווחי אני מגיל 17 עם רכב וזה לא ריווחי בשיט
כן זה תלוי הרבה בסוף רכב.
לדוגמה לrav4 עולה 10 אלף בחודש מכיר מטורף כי זה רכב ממש גניב
גיגי