5 תשובות
אם באמת בא לך להחזיר תיצרי קשר עם ביי מי שיודיעו לאותו בחור.
שואל השאלה:
אני לא יודעת כי כבר הלך לאותם אנשים 400 שקל ועברו כמה חודשים לא נראה לי שהם ייצרו קשר עוד
אבל גם אני מרגישה אשמה
אנונימית
לא
מוסריות לפני הכל
כן זה כבר אצלך חח
כן
אז מה תעשי איתו אם לא תשתמשי