5 תשובות
תזכרי למה נפרדתם
אל,יש סיבה שנפרדתם
לא לחזור
שואל השאלה:
נפרדנו דווקא בטוב כי כאילו לא היה לנו אל מה להיפרד הוא פשוט יצא קצת דפוק שהוא נפרד ממני
אנונימית
תיפגשי איתו ותפגשי גם עם זה שאת בקטע ותיהיה עם מי שעושה לך טוב
אנונימי