3 תשובות
זה לא אומר משהו על התוצאות אלא הודעת אישור שהבקשה התקבלה ולגבי השבועיים, וולקאם טו צהל.
לא אומר כלום
שואל השאלה:
עכשיו אני אוסיף קצת רקע
המיון היה בתחילת פברואר, שלחתי להם את הבקשה מתי שקיבלתי תשובה ראשונה, הם ישר דחו אותי עם הודעה ופתאום היום בבוקר משום מקום קיבלתי מהם את ההודעה הזאת למרות שלא אמרתי להם שום דבר מאז, זה יכול לומר משהו? הם שינו אולי את דעתם משום מה או שהם סתם מעופפים?
עכשיו אני אוסיף קצת רקע
המיון היה בתחילת פברואר, שלחתי להם את הבקשה מתי שקיבלתי תשובה ראשונה, הם ישר דחו אותי עם הודעה ופתאום היום בבוקר משום מקום קיבלתי מהם את ההודעה הזאת למרות שלא אמרתי להם שום דבר מאז, זה יכול לומר משהו? הם שינו אולי את דעתם משום מה או שהם סתם מעופפים?
אנונימי
באותו הנושא: