8 תשובות
אכזבה מאה אחוז גם אם יהיה טוב
יהיה טוב כמו שrdr2 לא אכזב
זה מאה אחןז יהיה משחק טוב, כאילו יש של בצפר ילדים ונשק, איך זה יכול לא להיות טוב?
אכזבה בגלל ההייפ הענקי
הציפיות כל כך גבוהות שמספיק ופיקסל יהיה לא במקום וזאת תהיה אכזבה
זה יהיה פסיכי מאה אחוז
הכי טוב שהיה איי פעם מצפים לו שנים
לדעתי אי אפשר שהמשחק לא יהיה אכזבה, ברור שזה לא יהיה ה"משחק הכי טוב אי פעם" כמו שכולם מצפים שזה יהיה, זה כנראה יהיה משחק מדהים אבל זה יאכזב אנשים עם ציפיות לא הגיוניות
באותו הנושא: