3 תשובות
שואל השאלה:
כל כך הרבה מנוים שנדפקו בגלל ההחלטה הטיפשית הזאת.
שגם משלמים על מנוי ומפסידים את משחק האליפות(בעזרת השם שניקח).
והכי נורא? שהמועדון אפילו לא יפצה אותם!
במקום לבוא לקראת המנויים בצפוני ולהפחית את הכמות של אוהדי גרמניה כמו שבאר שבע עשו לנו הם פשוט לא עושים כלום!
כל כך הרבה מנוים שנדפקו בגלל ההחלטה הטיפשית הזאת.
שגם משלמים על מנוי ומפסידים את משחק האליפות(בעזרת השם שניקח).
והכי נורא? שהמועדון אפילו לא יפצה אותם!
במקום לבוא לקראת המנויים בצפוני ולהפחית את הכמות של אוהדי גרמניה כמו שבאר שבע עשו לנו הם פשוט לא עושים כלום!
אנונימי
שואל השאלה:
וגם ליעקב שחר אין מילה בהתאחדות.
נמאס שאלונה ברקת שולטת שם ומבטלת רדיוסים לקבוצה שלה כשנוח לה
וגם ליעקב שחר אין מילה בהתאחדות.
נמאס שאלונה ברקת שולטת שם ומבטלת רדיוסים לקבוצה שלה כשנוח לה
אנונימי
שואל השאלה:
זה רק בגלל האגו של ההתאחדות לא לבטל את העונש.
מילא עונש אבל למה קולקטיבי? לפחות היו משאירים את העליון.
ההתאחדות היא מאפיה
זה רק בגלל האגו של ההתאחדות לא לבטל את העונש.
מילא עונש אבל למה קולקטיבי? לפחות היו משאירים את העליון.
ההתאחדות היא מאפיה
אנונימי
באותו הנושא: