8 תשובות
לא
לא כל כך
כן, אני גם חושבת שיכלו לעשות את זה הרבה יותר טוב כאנימה
לא
בואו נגיד שעדיף ככה גם כל התפאורה המציאותית שם ממש מוסיפה
אנונימית
חד משמעית לא
באותו הנושא: