9 תשובות
כע זה אחד המעצבנים
ואי כןן זה יותר מעניין
וואלה לפעמים אבל בדרכ אני נכנסת לתגים ספציפים שאני אוהבת לריב בהם
כןן סיוטט
עכשיו בטעות כן
כן לדעתי צריך לבטל את הקטוגרויות או לפחות אופציה לבטל מי משתמש בזה
יש משתמשים שאת אוהבת? או שאלות ספציפיות?
אנונימי
לא
באותו הנושא: